Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace u O2

Od: radim3* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,prosím o radu-jestli se někdo s tím setkal.Prodejna s terminálem Sazky,dobití předplacené sim karty O2 částkou 300.- a navýšení neproběhlo.Číslo i vše na dokladě o nabití v pořádku.Uběhlo 24 hodin od nabití,O2 dává od toho ruce pryč-prý mám jít s reklamací do prodejny s terminálem,v prodejně s terminálem zase mně posílají do O2.Takže-každá rada dobrá.Děkuji.PS:Ted jsem byl znovu nabít kredit a vše v pohodě(do 2 minut kredit navýšen),což znamená ,že s mobilem a ani se SIM kartou nic není.Ale jak dál postupovat s tím nabitím kreditu,které neproběhlo?!

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon
hodnocení

4x
Slo to urcite pres terminal Sazky a ne naprimo? V kazdem pripade, pokud mas potvrzeni o dobiti, tak reklamovat jedine u O2. Na prodejnach operatoru jsou casto pitomci co nic nevedi nebo jsou lini, takze pisemne na jejich reklamacni stredisko.
Na prodejne to vubec neres, nemusi se a tebou vubec bavit a i kdyz budou ochotni, tak neudelaji nic jineho, nez ze budou reklamovat uplne stejne, jen jinym kanalem.
radim3*
Prodejna s terminalem Sazky.
re4zon
A co? Ze tam maji terminal Sazky jeste neznamena, ze dobijeni slo pres nej. A mas potvrzeni o dobiti, tak reklamuj a neplacej o svinich. Jestli myslis, ze te nekdo chce schvalne okrast o kredit, tak jsi uplne mimo. Jestli ti neprisel, je to technicka chyba.

 

hodnocení

2x
Setkal, podával jsem i písemnou reklamaci a dodnes bez odezvy.

 

tomas11*
hodnocení

0x

za mne - pokud je to chytrý tel. tak naistalovat apku "Moje O2" a tam zjistíte jak to proběhlo nebo neproběhlo a vyřídí to s Vámi online chat , pomoc a podpora. Kdykoli měl někdo problém včetně mne vždy se to tam vyřešilo.

A také to byly předplacenky.


doplněno 23.12.21 15:24:

No a zkoušel jste ten chatř online? Tam přece vidí zda částka dorazila nebo pak někdo na prodejně namačkal něco blbě.


doplněno 23.12.21 15:40:

No v tom mají asi pravdu - pokud částka nedorazila tak přece nemohli dobít kredit , myslím že bude nějaký překlep tam kde jste to platil a podával .

radim3*
Neproběhlo žádné navýšení kreditu - myslím toho prvního , chat neřeší nic.
radim3*
Chat online neřeší nic, aplikace moje O2 jak v mobilu tak v pc ukazuje jenom to druhé navýšení. O tom prvním O2 neví, prodejna s terminalem Sazky s tím už dál nechce mít nic, O2 tvrdí, že reklamaci mám uplatňovat tam, kde jsem platil. A teď babo raď!
re4zon
Jaky preklep? Na potvrzeni je nazev operatora, cislo a castka. Jestli vsechno sedi, je chyba u operatora.
tomas11*

no právě že asi nebude vše sedět

radim3*
Já si to myslím taky, že je chyba u O2, ale operátor mně s reklamací posílá do krámu, ve kterém je ten terminál s přijatou platbou. A ten krám mně posílá do prd... A zase kolečko odznova.
radim3*
Obě účtenky až na číslo evidencne jsou úplně stejné. Číslo mobilu, částka operátor. Jedno dobití za minutu v mobilu, druhé - staré 24 hodin nikde.

Ono je možné, že obsluha terminálu zadala třeba špatně operátora do systému a tím pádem se kredit nedobije.Opravdu je vše na lístku z terminálu ok?

re4zon
Ne, to mozne neni, aspon ne u online terminalu Sazky. Leda tak v davkovem rezimu, ale ten pokud vim Sazka nikde nema. Ono totiz pred provedenim transakce na terminalu probiha komunikace s operatorem a ten musi potvrdit, ze cislo patri do jeho site, a lze ho dobit danou castkou. Ovsem stava se i to, ze povoli dobiti cisla, ktere u nej v siti vubec neni nebo je pod smlouvou a ne kreditni. Opet, chyba opratora a resit si to musi zakaznik primo s nim. Obsluhu do toho netahejte, system je blbuvzdorny, ale nekdy chybovy.

 

capkar36
hodnocení

0x
Dnes taky dobil 300 a čekám do zítra 24 hodin

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]