Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace podruhé

Od: lnovacek odpovědí: 3 změna:

Zdravíčko, na konci roku 2019 jsem si koupil u CZC mobil Xiaomi Redmi Note 7, v září 2020 jsem ho reklamoval kvůli tomu, že se samovolně restartoval několikrát za sebou, reklamaci uznali, mobil opravili, jenže v posledních týdnech se mobil chová hrozně, sám od sebe zapíná svítilnu, nebo se zasekne a jediné co pomůže je restart, taky mi vypadává 1 SIM karta, též pouze restart je záchrana. Kdybych ho znovu reklamoval, mám už právo na výměnu za jiné zboží nebo mi ho zase jenom opraví?

Děkuji za odpovědi

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Domnívám se, že při stejné závadě lze už při druhé reklamaci odstoupit od kupní smlouvy.

lnovacek
hodnocení

To ale není stejná vada, a odstoupit lze až potřetí

 

kami123
hodnocení

0x

Mám xiaomi mi9 , svítilna se mi občas také zapíná. Je to tím, že mám zapínání ovládané "inteligentnímy" tlačítky a když se ztratí mobilní připojení, tak to občas udělá. Nepomáhá ani přehrání SW, ale je to podlemne SW chyba.

To sekání může zpusobovat právě vadný kontakt na SIM. Pokud nebudeš nakonec reklamovat, tak ji zkus nějak vypodložit.

Při reklamci bys měl tvrdit, že se pořád stále restartuje a závada přetrvává. Někdy se reklamace řeší jen tím, že to dají do továrního nastavení a vrátí jako opravené zpět.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]