Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunkční volání u pevné linky

Od: terezie* odpovědí: 2 změna:
Dobrý den, můj problém se týká příchozích a odchozí hovorů z pevné linky. Pokud volám z pevné linky na telefon, nevyzvání a po chvíli se sepne odpočítávání (jako by počítalo délku hovoru), nicméně na voláním telefonu se žádný hovor nezobrazuje. Pokud volám z telefonu na pevnou linku, mobil vyznání, nicméně na pevné lince se žádný hovor nezobrazuje. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Už jsem zkoušela resetovat jak základnu, tak i sluchátko. Žádné nezaplacené pohledávky u telefonní společnosti nejsou.
Předem děkuji za Vaše odpovědi.

Nefunkční volání u pevné linky

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar nonek

Který operátor? Volejte na něj... ten telefon je váš nebo ho dodal operátor? Zkoušeli jste jiný přístroj? Stávající může být vadný...

 

hodnocení

0x

Nejdřív je potřeba zjistit, jestli je chyba v telefonu nebo na lince. Když zmáčknete dlouze levé tlačítko se zvednutým sluchátkem, tak se musí ozvat oznamovací tón. Je tomu tak?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]