Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nokia N 97 mini

Od: luziferr* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

mám tři dotazy:

1. Umí někdo otevřít dvě internetová okna v Nokiackem či opeře mini naraz, abych nemusel pořád pfeklikávat JEN ABYCH DAL NECO JAKO OTEVRIT V NOVEM OKNE CI PODOKNE, MUSIM LETAT PORAD SEM A TAM?

2. ZVUK FOTOAPARATU JDE NEJAK VYPNOUT? V TICHEM PROFILU JE POTICHU ALE V OSTATNICH DELA KRAVAL.

3. NEJAKY OSVEDCENY PREHRAVAC NA SYMBIAN S 60 V 5 CI N 97 MINI, KT. PREHRAJE DIVIX XID CI AVI. NEBO JAK MAM A V CEM SPRAVNE KONVERTOVAT VIDEO DO MP4 NASTAVENI JAKO ROZLISENI ZVUK ATD JSEM LAIK PROSIM O PORADNE VYSVETLENI, CHTEL BYCH TAKE VYSVETLIT KONVERTOVANI NA PREHRAVANI V TV ABY TO MELO KVALITU, POUSTEL BYCH TO PRES AV KABEL, DIKY MOC PREDEM ZA ZODPOVEZENI.

OMLOUVAM SE ZA DIAKRITIKU A CAPS PISU Z MOBILU. DIKY.

doplněno 14.03.10 18:42:

Ještě něco nějaký emailov klient který by byl bezplatný a umožnoval by stahování emailu do mobilu jako např outlook na pc, popřípadě zda je český, umožňující hlavně seznam.cz, předem díky, vím že ted nokia vydala messaging, ale ten má být bezplatný prozatím na měsíc pak se rozhodne.

doplněno 14.03.10 18:43:

Jo a ten core player není tuším na n 97 mini, n 73 má totiž jiný symbian, také jsme to našel, tak pokud jej někdo odzkoušel na n 97 mini a funguje mu ať se ozve.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pepyk93*
hodnocení

0x

Co se týče první otázky,tak tohle zřejmě nastavit nijak nejde.Vždycky si budeš muset mezi jednotlivými okny přepínat (možná je na to v NWB nějaká klávesová zkratka).Můžeš třeba ještě zkusit prohlížeč Skyfire,ale moc si od toho neslibuj.

gallery.mobile9.com/...

Mimochodem,mě stačí mít otevřené na internetu jedno okno,a taky se v tom dá pracovat.Pro mě je to daleko jednudišší pracovat (postupně) v jednom okně,než si pořád mezi něčím přepínat...