Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak přejit k Vodafone na Nulový tarif

Od: vlastovicka odpovědí: 18 změna:

Chtěl bych přejit od ČEZu k Vodafone na " Nulový Tarif na míru" a to i s přenesením tel. čísla a zajímá mne jak nejjednodušeji se to dá provést. Zastavil jsem se ve stánku Vodafone v jednom OC a tam mi bylo sdělené, že k tomu potřebují od původního operátora nějaký OKU kod (ten už mám) a pak mi dají novou SIM a řeknou mi kdy dojde k přenesení tel. čísla a to je vše. Údajně smlouvu ani vůbec nic jiného se mnou nebude třeba sepisovat. To mi připadá být nesmyslná blbost, protože i když budu mít nulový tarif bez měsičních poiplatků a nepředpokládám běžně používat nějakou placenou jejích službu tak se může stát, že něco placeného vyjímečně využiji a proto snad by měli mít nějaké moje údaje aby věděli komu zaslat vyúčtování a po kým to požadovat uhradit. Předpokládám, že mladší člověk v tom stánku Vodafone se v tom asi příliš dobře nevyznal a nebo se snažil na mne nachystat nějakou boudu. Nerad bych měl kvůli tomu nějaké zbytečné problémy které bych pak musel složitě řešít a nebo dokonce přišel o tel. číslo.

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar nonek
Zeptám se jinak...k čemu je Nulový tarif pro vás vhodný? Nějak tam nevidím výhody, kromě instalace do zabezpečovačky... Ale i tak musíte platit... takže bez adresy? Volako som zmeteny...
A kolik myslíte že se za nulový tarif platí?
vlastovicka
hodnocení

nonek: Co podle tebe musím při nulovém tarifu platit? Ten nulový tarif chci proto abych měl funkční tel. číslo pro příjem hovorů a SMS a aby se mi nezrušilo když nebudu využívat placené služby a aby to bylo za co nejlevnější měsíční poplatek, nejlépe 0 Kč/ měsíc. Zabezpečovačka je jedna z možnosti jak ten tarif využít, ale to není můj případ kvůli kterému ho chci.

Při Nulovém tarifu musíte platit alespoň jednou za 13 měsíců (třeba 1xvolání nebo 1xSMS), jinak Vodafone "může" číslo zrušit. Vyúčtování Vodafone zasílá elektronicky, musí tedy znát vaše iniciále... váš dotaz nebyl asi zodpovězen na pobočce správně...z vašeho odkazu:
Pokud po dobu 13 měsíců tarif nijak nevyužijete (neprovedete hovor, nepošlete SMS nebo nevyužijete jiné placené služby), můžeme podle podmínek Tarifu na míru tarif a telefonní číslo zrušit.
vkarel

Nejlepší je mít u Vodafonu více čísel pod jedním vyúčtováním - poté tarif na míru / nulový tarif nezruší ani když má neustále nulovou útratu (za předpokladu, že na druhém čísle je vždy nějaká útrata).

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x

zavolej si na vodafone linku, tam ti vse vysvetli, nahlasis jim OKU kod , nova SIM karta ti prijde domu postou, pres noc dohodnuteho data se ti aktivuje a si u vodafonu

 

vlastovicka
hodnocení

Tak dnes jsem byl na stánku Vodafone požádat o ten nulový tarif a převod tel. čísla. Byl jsem požádaný o OP ze kterého si člověk který to se mnou vyřízoval opsal do počítače moje jméno, RČ a ja nevím co všechno ještě. Zároveň jsem mu předal OKU kód. Následně mi předal novou SIM s tím, že k převodu tel. čísla dojde 27.8. a tím to údajně má být vše vyřízené. Později po odchodu mi přišlo několik SMS od Vodafone s číslem objednávky, číslem přenosu, kodem pro přihlášení do samoobsluhy, administrátorským heslem a odkazem na stáhnutí shrnutí objednávky. To shrnutí objednávky v PDF jsem si stáhnul a přikládám to ve formě obrázku, ale bohužel nic rozumného jsem z toho nezjistil a nevím co bych si o tom měl myslet. Je tam uvedené něco o shrnutí smlouvy, ale já jsem žádnou smlouvu nepodepisoval a bylo mi řečeno, že smlouva se na to neuzavíra. Také tam není ani zmíňka o tom nulovém tarifu který jsem chtěl, ale za to je tam něco o mobilním internetu o který nemám zájem. Připadá mi to, že ni možná bylo nastavené něco co jsem nechtěl a že s tím ještě budu mít problémy které budu muset pracně řešit. Nerad bych nakonec přišel o tel. číslo a byl nějakou dobu bez funkčního tel. čísla. Kdybych vědě jak hodně zmatečnž a nepřehledný je ten přechod k Vodafone tak bych asi do toho nešel a našel bych si něco jiného. Můžete mi prosím někdo poradit co s tím nebo jak bych měl nyní postupovat?

Jak přejit k Vodafone na Nulový tarif

 

mate59
hodnocení

0x

K nulovému tarifu patří i Připojení na měsíc.Najdete to na jejich stránkách,od 3.9.21 bude obsahovat 1GB za 79,- měsíčně.

vlastovicka
hodnocení

Tak mám to chápat tak, že je to taková nekalá finta jak vylákat od lidí peníze? O tom internetu za který asi budu muset platit a o který nemám zájem mne nikdo neinformoval. Znamenalo by to, že ten tarif ve skutečnosti nulový není.

mate59

Není to nic nekalého,je to součástí Nulového tarifu.Mrkněte na vodafone v sekci Jak funguje Připojení na měsíc.

Nebojte, pokud se nebudete připojovat na internet, NIC za internet platit nebudete. Sice se můžete připojit a "odebrat" do 100MB měsíčně, ale to pro vás asi nemá smysl, to jen na okraj. A pokud vy někomu nebudete volat nebo posílat SMS, bude to měsíčně 0,-Kč...NULA . Akorát jednou ročně, tedy počátkem srpna 2022 pošlete jednu SMS a zase máte rok klid...budete jen hovory a SMS pouze PŘIJÍMAT, tak, jak si to představujete. Vyúčtování vám přijde elektronicky, zaplatíte 1,30Kč za jednu SMS...nebo 6,65Kč za 5sekund hovoru (stejná cena za každou započatou minutu) ...no, podle ceníku, tak nějak to tam je...myslím, že budete spokojen...

vlastovicka
hodnocení

Já jsem ale žádné Připojení na měsíc neobjednával a ani nežádal nastavovat nějaký internetový tarif. Proč tam nemám ani zmíňku o nulovém tarifu který jsem chtěl? Proč tam píšou o smlouvě když jsem žádnou vědomě neuzavíral a bylo mi i sděleno, že to je bez smlouvy? Mají to velmi hodně zmatečné. Dá se nějak to Připojení na měsíc zrušit nebo zablokovat? Jinak minuta hovoru by měla být 6,55 Kč a SMS 1,51 Kč. To, že minimálně 1x za 13 měsíců je třeba využít nějakou placenou službu aby nebyl tarif a tel. číslo zrušené samozřejmě vím a nevadí mi to. Údajně na to před koncem těch 13 měsíců upozorňují pokud by na to někdo zapomněl. Jsem velmi zvědavý co konkrétně nakonec z toho bude.

Nejen Vodafon, ale i další operátoři to mají podobné...když se připojíte na internet, pak u T-mobile zaplatíte denní částku, u Vodafonu měsíční...(a můžete den nebo měsíc surfovat do určitého objemu dat)...ale to vůbec nevadí, pokud se na internet nepřipojíte, tak NIC neplatíte...nebál bych se toho, zkuste nějaký čas a pokud by byl nepřekonatelný problém, od Vodafonu odejdete...

vlastovicka
hodnocení

Já se ale nechci na internet připojovat na mobilu přes mobilní data a platit za to. Na to mi plně stačí WiFi. Ano nemusím ten mobilní internet přes data používat, ale může se klidně stat, že některá aplikace ho i bez mého vědomí použije nebo ho omylem zapnu a právě to bych měl rád u operátora nějak blokované aby k tomu nemohlo dojít. Já ten nulový tarif nechci proto abych pak za něho musel platit ve formě poplatku za internet který nechci. Připadá mií to tak, že Vodafone sice nabízí nulový tarif za 0 Kč/měsíc, ale při tom se snaží od lidi vychytrale vytáhnout peníze za něco jiného o co nemají zájem. Podle toho shrnutí objednávky nyní ani nevím co konkrétně mám u Vodafone objednané nebo jak nastavené. Ani do té jejích samoobsluhy se nemohu přihlásit abych si to tam zkontroloval a případně i ponastavoval. Nějaké přihlašovací údaje mi sice SMSkou zaslali, ale když se tam chci přihlásit tak mi to vypíše, že "Ppřihlášení se nezdařilo." nebo "Omlouváme se, došlo k chybě. Zopakujte prosím dotaz znovu.". Jsem z toho docela zklamaný. Připadá mi to, že asi přecházím tzv. z deště pod okap.

 

Stačí v mobilu vypnout mobilní data ...
vlastovicka
hodnocení

To vypnutí mobilních dat v mobilu asi nebude zcela spolehlivé. Po nějaké aktualizaci se to může přenastavit a zase zapnout aniž by si toho člověk všimnul a nebo některé aplikace se asi dokážou připojit přes mobilní data i když jsou v mobilu vypnuté. Rád bych to měl pojištěné vypnutím mobilních dat i u operátora. Informoval jsem se na to na infolince Vodafone a bylo mi zdělené, že nyní s tím už nejde nic dělat, ale po převedení tel. čísla mi mobilní data můžou vypnout pokud si o to požádam. Prozatím můj počáteční dojem z Vodafonu je, že to vše maji docela dost zmatečné a málo přehledné.

 

boobika
hodnocení

0x

Samozrejme, ze pri prenosu od tebe budou chtit OP a zanesoou tve udaje do systemu. Smlouva je na dobu neurcitou, aspon jednou za 13 mesicu bys mel vyuzit nejakou placenou sluzbu, jinak ti mohou cislo zrusit. Nicmene ja jsem si parkoval takto u nich cislo skoro 7 let (nezil jsem v CR). Za celou dobu jsme poslal asi 2x SMS a jednou omylem vytocil roaming, takze se mi tam prevaloval "dluh" asi 67 Kc za fakturu z minulosti, jelikoz do cca 120 Kc to prevadeji automaticky do dalsiho vyuctovani.

vlastovicka
hodnocení

OP ode mne chtěli na stánku Vodafone kde si opsali potřebné údaje. Všichni u Vodafone mi ale tvrdí, že je to bez smlouvy což je asi pravda, protože nikdo nic po mne nechtěl podepsat a ani mi žádná smlouva nebyla předána. Pouze jsem dostal novou SIM kartu. Dnes dopoledne mi přišla SMS s informaci, že dnes v noci mezi půlnoci a 6:00 dojde k převodu tel. čísla k Vodafone a že SIM kartu si mám vyměnit večer a ráno provést restart telefonu. Nevím k čemu je k tomu potřebný restart telefonu. Restartovat mobil se mi příliš nechce protože mám v mobilu připravenou aktualizaci MIUI která vyžaduje restart a to nyní nechci provádět. Trochu se tocho obávám aby vše dobře dopadlo a abych zítra ráno nezjistil, že mám nefunkční telefonování a nikdo se ke mne nedovolá a nebudu moct ani přijímat SMS. Já se v těchto věcech příliš nevyznám.

Pokud za 13 měsíců se nevyužije nějakou placenou službu tak před koncem údajně zasílají nějaké upozornění (SMS) na to. Jsem zvědavý jak dlouho ten nulový tarif Vodafonu vydrží než ho zpoplatní nebo zruši. Je to už třetí nulový tarif ke kterému přecházím a tak snad to ještě nějakou dobu vydrží.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]