Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sporák Mora A2479 cvakání chrčení

Od: vectrak® odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, obracím se na odborníky. Kombinovaný sporák elektrika/plyn Mora A 2479 je to už starší kus, ale pořád funkční, poslední měsíc možná dva se z vrchní části ozývá takové drobné chrčení,cvakání něco podobného jako když běží minutka na vaření, po odpojení ze zásuvky jsem zjistil, že to bude elektrický problém, když to utichlo. Displej s hodinama nesvítí a tlačítka nereagují, jinak kamna běží jak mají. Jsem laik a nerozumím tomu, jen bych řekl, že ty zvuky jdou někde z toho programátoru nebo jak se tomu správně nadává. Otázkou je, co se bude dál dít, jestli se stav bude horšit nebo to prostě jen bude dál chčet, většinou jsou to drobné díly na opravu za pár korun, nechci na to volat drahý serivis kde budu platit 500 jen za příjezd. Sporák na plyn a trouba fungují a to našim stačí, hodiny nepotřebují. Jde mi hlavně o to aby tam něco do budoucna nezkratovalo apod. když je nad tím plyn. Snad mě tu někdo navede nebo poradí. Předem děkuji a přeji hezký den všem

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

U elektriny také chrastenie skoro vždy znamená nedostatočný kontakt a iskrenie pri prechode prúdu.Takže opraviť. Staršie typy sporákov nemali bezpečnostné poistky na vypnutie plynu pri zhasnutí plameňa a také zaiskrenie môže spôsobiť výbuch.

hodnocení

0x
Kdybyste někdy potřeboval ND, zde najdete, kde na spotřebiči hledat potřebné údaje a které jsou důležité levnesporaky.cz/...
Máte tam takové provedení "hodin"? elektra-dvorak.cz/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.