Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
ani né půl roku máme sušičku od Whirpool a už odešlo čerpadlo. Závadu jsme nahlásili 14.7.2021 a teď v sobotu už to bude 30 dní. Na to aby přijel technik totiž nemají čas. Vždy řeknou že mají plný týden a zavolají na záčatku dalšího (nezavolají, takže se opět připomenu a to už mají týden zase rozplánovaný a pořád dokola.) Technik už u nás byl, řekl že je to čerpadlo a že ho objedná, ale už zase nemají čas.
Jde mi o to - Sušička je zakoupena z Alzy a ta jí také přivezla. Při reklamaci delší 30ti dnů mám možnost odstoupit od smlouvy, že? Jak je to ale s vrácením? Mám povinnost jí odvézt já? Nebo by si jí měli vyzvednout oni?
Díky!
Ano, ale ve vašem případě ne, byl vám sdělen způsob řešení reklamace se kterým jste souhlasili. Nicméně můžete se obrátit na alzu, ať to popošťouchnou.
Reklamaci jste uplatnil u koho? U prodejce?
Nebo jste si vybral nějakého záručního servisáka a s ním jste se dohodl?
Volal jsem přímo na Whirpool a od něj mám i potvrzení od přijetí požadavku, pak už se to řešilo přes nějaký jejich dohodnutý servis tady u nás.
Měl jste reklamovat u prodejce, tak jak je stanoveno zákonem. Vybral jste si dohodu o reklamační opravě. Alza neví o Vaší reklamaci?
Máte čím doložit Alze, že jste na jejich radu reklamoval přímo u autorizovanému servisu?
Citace Alzy Zboží následně donesete na jakoukoliv prodejnu nebo zašlete přepravní službou na adresu níže.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.