Nejste přihlášen/a.
Rád bych se zeptal, zda se najde nějaký odborník na elektroniku, který by byl ochoten provést drobné úpravy na různých elektronických věcech jako je deska tištěných spojů pro pouzdro externího pevného disku, připájení jack zástrčky na kabel, a drobná úprava myši.
Jedná se opravdu o drobnou práci, ale přesto je to potřeba provést člověkem se znalostí elektroniky.
Uvítám kontakty odkudkoliv, protože tato informace může posloužit i ostatním lidem v této republice.
Díky moc za zprávu.
Našel jsem odborníka byl to Čech který tuto úpravu myši udělal.
Ale i když jsem se zmiňoval, že původní napájení na 2 baterie 2x1.8V by mělo být po instalaci USB kabelu (5V) do myši zredukováno na tuto hodnotu, pomocí adapteru tak sebevědomě řekl, že ta myš je předimenzována a vydrží i těch 5V.
Ano vydržela, ale asi 3 minuty a potom odešel Bluetooth IC modul transmitter.
Protože se nyní za svou chybu stydí, tak mi neodpovídá na otázky aby mě alespoň řekl nebo poslal obrázek jak tento modul vypadá, abych ho mohl případně sehnat.
Byl bych každému kdo si tuto moji prosbu přečte vděčen, za poslání obrázku jak tato součástka vypadá.
A případně kde by se dala sehnat.
Myš by měl být schopný opravit jakýkoliv elektrikář. Není na tom nic těžkého. U druhé věci nevím přesně jak se to tam dělá ale určitě by se našel někdo kdo se zajímá o pc a taky by to měl umět. Zkuste se poptat v okolí. Myš třeba elektrikáře.
Tato Microsoft myška z roku 2006 má tak skvělý design do dlaně, že se mnou musí do hrobu, protože už se nevyrábí.
Jedna kontaktovací pružinka uhnila, tak jede jen na 1 kus baterie AA.
Po malé úpravě na napájení přes kabel USB může fungovat dalších 20 let.
Ta plošná deska patří pro externí pevný disk do kapacity 2 T, ale po vsunutí pevného disku to nepracuje správně, stále se to samo zapíná a vypíná a nakonec to po nějaké době nejde vůbec.
Diagnostika by řekla kde je nějaký kontakt v nepořádku apod.