Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Rychlý foťák na zachycení dětí v pohybu

Od: millicz* odpovědí: 11 změna:

Ráda bych si pořídila foťák, se kterým bych mohla zachytit rychlé akční foto dětí. Nevím si rady, jaký vybrat. Cena cca do 6000. Poradí mi prosím někdo? Díky!

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

To zvládá v této cenové relaci skoro každý digitální fotoaparát. Asi bude pro Vás nejlepší aparát se sekvenčním snímáním - nafotíte serii snímků a z těch vyberete nejlepší.
Poraďte se přímo v obchodě, já jsem se setkal vždy s ochotou i když jsem nic nekoupil.

hodnocení

0x

Já myslím že za tu cenu se dneska dá pořídit už i kamera. Nebo ne?

I s digitálními fotoaparáty můžete točit video.

dejavu*
hodnocení

0x

Co jsem viděla fotky na fotografických forech, tak nejlépe zachycovaly velmi rychlé pohyby digitální zrcadlovky Canon EOS, ale to už je cenově někde jinde, jinak úroveň jednotlivých foťáků můžete posoudit dle fotoaparátů zde www.photo.net

stafan*
hodnocení

0x

Při dobrém osvětlení kompakty nebo elektronické kompaktní zrdcadlovky (EVF) jsou vyhovující i pro snímání rychlého pohybu. Problém nastává u horšího osvětlení scény, nestíhají zachytit požadovaný moment, snímek bývá rozmázaný, velký šum. Nejlepší jsou digitální zrdcadlovky ale to je jiná cenová kategorie.(viz dejavu).

jabraka*

Jen doplním,většina kompaktů ma v menu nastavení" foto rychlého pohybu".

JABRAKA

celp*

Klidně kupte kompakt kolem 5 tisíc.Sportovní režim má každý.Objektiv Leica.Třeba Panasonic.

stafan*

No právě, mám Panasonic 18 a nestíhá. Největší problém má mimo jiné v tělocvičně, v sálech atd. Tam kde je málo světla a pohyb.

Slabý blesk, přídavný dat nejde, není vývod.

celp*

Panasonic- to byl příklad.Jaké má mít foťák tzv.za babku parametry si musí každý uživatel zvolit sám.10-12 M rozlišení to je už dost velký šum.Všeho moc škodí i Mpix.ržimů pro záznam mají přístroje také dost a jde to bez blesku i za špatných světelných podmínek.

stafan*