Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zapojení lednice a mikrovlnky

Od: zdenekjacques odpovědí: 20 změna:
Dobrý den, je možné mít takto zapojenou lednici a mikrovlnku přes prodlužovací label vedený a umístěný za lednici (viz. foto). Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Jacques.
Zapojení lednice a mikrovlnky
Zapojení lednice a mikrovlnky #2

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Kazdy pohyblivy spoj znizuje spolahlivost a zvysuje riziko poziaru. Navrhujem prerobit to na pevny rozvod, extra zasuvky, napr povrchove a kabel v liste, za chladickou sa to skryje.

hodnocení

2x

Nejsem elektrikář...

Možné to podle mne ale není.

Nicméně budete asi jeden z 3 milionů (možná více) obyvatel v ČR, kteří to tak nějak podopně mají.

jabraka*
hodnocení

2x

Řekl bych to asi takto:

Už 50 let mám takovým způsobem v panelákové kuchyni zapojené spotřebiče a funguje to naprosto bez závad,dokonce to přečkalo i vytopení bytu od souseda nahoře Především jsem od počátku bydlení v tomto bytě vyměnil spinací skříňku s jističema a přívod do bytového jádra posílil silovým kabelem od jističů a chráničů až do kuchyně.Tato zásuvka,dvojitá připojuje na jené straně mrazák a lednici a další čtyři zásuvka pro touster ,světlo na stůl senvičovač a mixer.na druhou stranu je připojená trouba,pračka mikrovlnka a kávovar + tři volné zásuvky.také je zde jeden další přívod do koupelny a WC.P¨vodní jsem zrušil.

Prodlužovačky jsem volilkvalitní a značkové .Těch mnoho let funkce mi dovoluje tuto metodu doporučit,Akle rozhodně je k tomu potřeba trochu profesionality.

JABRAKA

hodnocení

2x

No ideální řešení to není, ale fungovat to bude a ničemu to v podstatě neodporuje. Když teda pominu skutečnost, že prodlužováky jsou teoreticky určené pouze k "dočasnému" připojení spotřebičů.

hodnocení

2x