Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Změna mobilního operátora

Od: kemo® odpovědí: 5 změna:

Mám předplacenou kartu od O2.

Ctěl bych si zařídit paušál u Vodafonu,ale potřebuju tzv OKU (ověřovací kod učastníka)

Tel.číslo budu mít stejné.

Na stránkách O2 sem našel že se musí zavolat na číslo ... a požádat o zrušení.

Dá se tento OKU zjístit i jinak?

Nemám zájem aby mě operátorka zpovídala ,proč chci odejít k jinému operátorovi a nabízet mi nějaké jejich produkty abych zůstal.

O toto fakt nestojím a poslal bych ji do prd..e.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladis*
hodnocení

0x

V www.MojeO2.cz účtu OKU není?

 

hodnocení

0x
avatar totak
Právě naopak, mluvit s operátorem o přechodu a vygenerování kódu se občas vyplatí, protože se může pokusit nabídnout ti neveřejný tarif.
I když teda při přechodu z předplacenky je to jen teoretická záležitost.

 

joudic*
hodnocení

0x
ja mam kaktus a vse myslim zaridili za me, uz to je davno, jineho operatora bych nechtel, setrim 400-500 kazdy mesic uz skoro 6 let, tzn kdyz budu brat jen 400 a jen 5 let, uz jsem si prisel na krasnych usetrenych 24000 a vice, ktere jsem nemusel dat nejakemu operatorovi, takze dik za 3/4 skutra Kaktaku *vtip*
cikitsaka

Nedávno jsem přešel od Vody ke Kaktusu a OKU poslali smskou hned po aktivaci.

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Většinou je to v samoobsluze na netu či infolince operátora bez nutnosti hovořit s člověkem. Jinak nechápu, proč se stydíte říct operátorovi, že důvod s ním řešit nehodláte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]