Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dlouho zapnutý fotoaparát

Od: joe14 odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

když jsem byl naposledy fotografovat, zapomněl jsem fotoaparát vypnout. Bohužel jsem ho teď téměř 3 měsíce nepoužíval a teprve včera jsem zjistil, že byl celou tu dobu v brašně zapnutý.

Chtěl bych se zeptat, zda to může být pro fotoaparát či pro baterii nějaký problém, zda se tím mohlo něco výrazně opotřebit? Fotoaparát mám Nikon D7200.

Díky

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

8x

Fotoaparát se po nějaké době automaticky vypne (mám Nikon D5200 a taky občas zapomenu, i když ne na 3 měsíce :) ). Nemělo by se stát vůbec nic.

Potvrzuji, sám se uspí. Aku se téměř nevybijí. Nikon jen upozorňuje, aby došlo k vypnutí při výměně SD karty nebo objektivu.

hodnocení

5x
Tak zrovna zrcadlovky bych se vůbec nebál. Sám jsem měl omylem delší dobu zapnutý svůj nikon a baterie byla stále nabitá. Powersave režimy fungují dobře. Škodlivé vybití baterie nehrozí, řídící obvod ji zavčas odstaví.

re4zon
hodnocení

1x
Baterka se asi brzy vybila a neprospiva ji, kdyz je delsi dobu skladovana vybita. Ale za tri mesice se ji nic strasneho nestane, neresit..

ppoop
hodnocení

0x
Prave ze tri mesice jsou celkem dlouha doba. Presny vliv na ubytek nkdo neví. Ale stalo se, nic dramatickeho to nebude. Dam priklad , baterka od rijna do dubna pod vodou jezera celou dobu vybita vcetne kolisani teplot zima,jaro xelou dobu. Odhadem z 90 % kondice sešup na 60%.
Za me tyden je jeste pod hranici vnimani.

joe14
hodnocení

Díky moc všem za odpovědi, foťák se opravdu převedl do režimu úspory a baterka se ani nevybila celá, takže by to (i dle vašich rad) žádný velký problém být neměl.

Ještě jednou díky :)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.