Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
koupili jsme si novou rychlovarnou konvici a asi 3 týdny jí používali. Čtvrtý týden se otevírání podělalo - plastové tlačítko na otevření se promáčklo dovnitř. Že je to vachrlaté jsme viděli, ale co se dnes dělá poctivě. Každopádně při reklamaci jsme chtěli vrátit peníze, že už tuto konvici nechceme, ale Mall obchod, kde jsme koupili, řekli, že vrátit bez udání důvodu lze pouze do 14 dní a teď už můžou jen vyměnit produkt za nový a to ten samý. Poslali nám novou konvici a ta má to otevírání snad ještě horší. Napadlo nás, že s novou fakturou možná přichází možnost do 14 dnů vráti zboží bez udání důvodu, není to třeba tak? Hrozně rádi bychom se toho braku zbavili. Fakt to nebyla ta nejlevnější na trhu, je ze skla a nereze a jen to otevírání a držadlo bylo plastové a je to přesně ta ku*vítková část.
Obchod postupoval správně. Možnost vrácení do 14 dní od zakoupení. Nyní reklamace - proběhne buď oprava výrobku, nebo výměna za nový. Nikoliv ale za peníze. Na vyřízení reklamace máte 30 dní.
Jinak, pokud dostanete nový výrobek, někteří lidé si mylně myslí, že s tím začíná i nová záruční doba. To ale není pravda. Záruční doba běží pořád podle toho původního výrobku. Jaga.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.