Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lze zboží vrátit do 14 dnů po reklamaci?

Od: lukramar* odpovědí: 8 změna:

Ahoj,

koupili jsme si novou rychlovarnou konvici a asi 3 týdny jí používali. Čtvrtý týden se otevírání podělalo - plastové tlačítko na otevření se promáčklo dovnitř. Že je to vachrlaté jsme viděli, ale co se dnes dělá poctivě. Každopádně při reklamaci jsme chtěli vrátit peníze, že už tuto konvici nechceme, ale Mall obchod, kde jsme koupili, řekli, že vrátit bez udání důvodu lze pouze do 14 dní a teď už můžou jen vyměnit produkt za nový a to ten samý. Poslali nám novou konvici a ta má to otevírání snad ještě horší. Napadlo nás, že s novou fakturou možná přichází možnost do 14 dnů vráti zboží bez udání důvodu, není to třeba tak? Hrozně rádi bychom se toho braku zbavili. Fakt to nebyla ta nejlevnější na trhu, je ze skla a nereze a jen to otevírání a držadlo bylo plastové a je to přesně ta ku*vítková část.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Bohužel podle NOZ nelze.

lukramar*
hodnocení

Děkuji za reakci... Achjo!

 

hodnocení

0x

Jedině to stále reklamovat.

Já jsem měl problém s kamerou do auta - po druhé reklamaci vrátili peníze.

lukramar*
hodnocení

No, tak doufat, že se to zase podělá, co nejdřív a v záruce

 

ladis*
hodnocení

0x

Požadavek na odstoupení od smlouvy (=vrácení plnění a peněz) jste měli uplatnit nejpozději spolu s uplatněním reklamace!

Budete muset počkat na druhou poruchu, a postupovat dle věty první.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Obchod postupoval správně. Možnost vrácení do 14 dní od zakoupení. Nyní reklamace - proběhne buď oprava výrobku, nebo výměna za nový. Nikoliv ale za peníze. Na vyřízení reklamace máte 30 dní.

Jinak, pokud dostanete nový výrobek, někteří lidé si mylně myslí, že s tím začíná i nová záruční doba. To ale není pravda. Záruční doba běží pořád podle toho původního výrobku. Jaga.

 

jm
hodnocení

0x
Reklamoval jsem jednu věc 2x. Po pár týdnech a vždy se stejným způsobem rozbila, dostal jsem nový kus. Zeptal jsem se při druhé reklamaci, Jestli je to baví, že je to výrobní problém a budu tam s dalším rozbitým kusem do měsíce. Prodavač se zamyslel a vrátil peníze.
U mall.cz tuto možnost asi nemají, postupují podle zákona. Takže ještě další reklamaci bych musel udělat a zničit další kus .. pak by se mělo dát odstoupit od kupní smlouvy

Po třetí, uznané, stejné závadě lze žádat vrácení peněz. Je to ze zákona, nezáleží na prodejci.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]