Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dělají se ještě mobily na klasické SIM karty?

Od: zlatataev14 odpovědí: 7 změna:

Dd, babička má v mobilu ještě klasickou velikost SIM karty. Chci jí koupit nový tlačítkový mobil, ty jsou však již na micro a mini karty. Chtěla jsem nechat oříznout její SIM kartu v prodejně operátora, ale babi si už po létech nepamatuje PUK atd., číslo nemá na smlouvu - má na něm ale mimořádně výhodný tarif, který už operátor léta nenabízí, opomněl ho ale zrušit, takže ho má stále nastaven - řekli mi, že když se jim kartu nepovede říznout, o číslo přijde, tím i o tarif.

Jak řešit? Jsem laik. Děkuji.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

petka*
hodnocení

3x

Co to je za hloupého operátora (nebo teda pracovníka na pobočce) že nedokáže převést tel. číslo z klasické karty na novou kartu? Já mám jedno a to samý číslo na dvou SIM kartách.Jenom nesmí být zapnutý oba mobily současně-pak se to ,,hádá,,.Tak proč to nejde u té SIMky babičky to přehodit na novější SIM? A PUK jsem k tomu ani nepotřeboval.

hodnocení

2x

Klasická velikost SIM? Už ani nepamatuju před kolika lety jsem takový viděl. Klasická velikost je velikost kreditní karty !

hodnocení

2x

Před časem jsem přecházela ze starého typu mobilu na smartphone. Klasickou simku mi ořízli v T-mobilu prodejně, hotovo za pár sekund. Kolem staré simky by měly být takové drobné rýhy - lem na obřezání.

Pokud jsou tam rýhy, tak je to už nachystané na vylomení. Starší to ale nemají.

hodnocení

1x

Dobrý den. Máma měla také tu velkou SIM. Kupoval jsem jí nový mobil a tam už byla mikro SIM. To jsem věděl už když jsem ho objednával. Takže když jsem ho vyzvedával na pobočce, zašel jsem hned vedle k operátorovi (Vodafone) a ten mi kartu přehrál na novou s tím, že ta stará co byla v mobilu se do 10 minut deaktivovala a aktivovala se ta nová. Z té nové jsem vylomil velikost micro a bylo to.

hodnocení

0x

Nokia 130 je stále na klasické SIM. Skoro všechny Aligátory tuším taky.