Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Media server nefunguje přes LAN kabel v TV

Od: aaa odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

mám LG televizi, a rád bych využil funkci media server, nastavený jej mám a funguje v TV pouze pokud je připojena k wifi, ale při připojení kabelem, nefunguje a PC jej nevidí.

Poradíte prosím co s tím?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Musíte si vytvoriť v PC domácu sieť v ktorej bude aj telvízor a potom nastaviť zdielanie a povoliť datový tok. Niečo ako na princípu pripojenia tlačiarne.

doplněno 05.03.21 10:36:

Ja mám Win 7. Idete cez ovladacie panely,sieť a internet a potom centrum sieťových prípojení a zdielania. Tam sa to nastavuje.

aaa
hodnocení

jak to myslíte?

Jakože nejsem nějaký IT technik :).

Router mám, WIFI funguje a media server taky funguje, ale jen při bezdrátovém připojení. Bohužel přes LAN ne a nevím jak docílit toho aby to šlo i přes LAN

aaa
No já mám media server nastavený.
On funguje normálně, ale pouze když se připojím s televizí přes WiFi. Jinak přes LAN nejde.
Nevím proč nejde obojí.

hodnocení

0x

Možná bych viděl problém v tom, že LAN a Wi-Fi jsou dvě různá síťová rozhraní na TV a každé má svou MAC a IP adresu. Tudíž pro PC je to de facto jiná televize a je potřebu znovu nastavit sdílení jako by to byla nová televize :) Asi podobně jako kdybyste síťovou tiskárnu přepojil z Wi-Fi na ethernet (minimálně se změní IP a MAC adresa)