Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Postup reklamace po 30dnech

Od: karok odpovědí: 1 změna:
Dobrý den,
odeslal jsem telefon na reklamaci českou poštou do eshopu.
Blíží se 30dní, tato doba se začíná počítat dnem přijetí zboží eshopem?
Pokud bych ho do 30dní nedostal zpět, jak postupovat dále a bránit se?
Poradil by někdo? Mám s reklamacena zatím špatné zkušenosti, výmluvy prodejců ať vyčkám, nebo vydání předmětu bez reklamačního protokolu.
Děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar louisa1

Lhůta 30 dnů začíná běžet v den následující po dni, kdy kupující vadu reklamoval.

" Pokud prodejce lhůtu 30 dní překročí, aniž by se s vámi předem výslovně domluvil, že vyřízení reklamace může trvat déle, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz,"vysvětluje právník.

Prodejce by měl vrátit i náklady za dopravu u zboží zakoupeného přes e-shop

e15.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]