Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Samsung A10 - vady po záruční opravě

Od: jarabara odpovědí: 2 změna:

Mobil Samsung A10 přijímal špatně tel. signál a nechytal WIFI ve všech místnostech. Po záruční opravě - výměna systémové desky- problémy přetrvávají. ( Předchozí mobil fungoval dobře, i když signál je zde asi slabší) ). Má smysl další oprava nebo mám požadovat výměnu za jiný přístroj nebo značku? Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gazda*
hodnocení

0x

Z vlastní zkušenosti. Mád dva mobily značky Xiaomi. Ten novější, který byl asi 2x dražší než ten starý, má menší citlivost na mobilní i Wifi signál. Prostě je to jinou konstrukcí antény nebo čipem?.. netuším. Výměna za jiný mobil může ale nemusí pomoct. Jedině číst nějaké recenze a podle toho si vybrat. Ale pochybuji, že Vám vymění mobil za jiný v rámci záruky.

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Že máte někde slabý signál není důvod k výměně mobilu. Příště je dobré prostudovat před nákupem mobilu jeho parametry.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]