Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výstup pro sluchátka z TV

Od: dex® odpovědí: 34 změna:

Prosím o pomoc s připojením bezdrátových sluchátek k TV. Když připojím sluchátka (sluchátka radiový přenos -není možné bluetooth připojení) jackem k příslušné zdířce v TV, jde mi zvuk pouze do sluchátek a reproduktory v TV se vypnou. Jde mi o to, abych mohl sledovat zvuk současně v TV i ve sluchátkách (pro moji paní - hůř slyší). Chtěl jsem to řešit pomocí připjení přes cinch (R+L) v zadním panelu TV, ale v takovém případě do sluchátek zvuk nejde. Je řešení? (jsem naprostý laik), děkuji za pomoc.

34 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Typ televize? Výrobce?
doplněno 10.01.21 22:04:

Standardní SCART zásuvku na zadní straně tv nevidím, je tam pouze malá Samsung EXT(RGB); a podle toho, co se mi podařilo zjistit, je to pouze vstup...k tv je přiložena jednosměrná redukce na běžný SCART pro připojení externích zdrojů signálu. Takže o funkčnosti sluchátek s využitím SCART u tohoto typu tv pochybuji...Druhým řešením je použití digitálně analogového převodníku, popis zde...dříve jsem dával i odkaz, kde ho je možno i koupit...záleží na tazateli, jak se rozhodne...zda riskne a koupí SCART, nebo...optiku...

doplněno 10.01.21 22:05:

A ještě jednou odkaz...

dex®
hodnocení

TV Samsung UE46ES6710

Takže ten má optický výstup...a pokud máte drátová sluchátka s regulací hlasitosti, pak převodník optika /.... Pokud nebude něco jasné, pište...

Teď čtu ještě jednou otázku...máte tedy "radiová sluchátka", takže ten výše uvedený převodník...nebo i od jiného výrobce; nebude problém...

dex®
hodnocení