Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Dala jsem sestře jako dárek chytrý náramek xiaomi mi band 3, telefon má huawei y5. Účet si prý založila a i registraci provedla, ale když chce spárovat telefon s náramkem, bluetooth hledá a nenajde, případně to hlásí že zařízení je odpojeno.
Náramek byl sice dost dlouho na nabíječce, ale nevíme jestli je nabitý, je to na něm před spárováním vůbec vidět?
Zkoušela to spárovat aplikací Yoho Sport, Mi Fit a Fit pro.
Byla bych vděčná za nějaký námět kudy dál. Díky.
Účet ani registraci k používání BT není potřeba. Spíše si v manuálech zkontrolujte, zda jsou kompaktibilní verze BT, jichž je několik. Rovněž i někteří výrobci mají "své" verze a někdy nejdou zařízení jak vyhledat mezi sebou, tak pak třeba i spárovat, z tohoto důvodu. A v manuálech bývá upozorněno, že dané zařízení "spolupracuje" na BT, pouze s výrobkem toho daného výrobce. Totéž se týká příslušných aplikací.
Co se týká nabití náramku, to by mělo být na něm určitě nějak identifikovatelené. A pokud by nebyl nabitý, tak by vůbec nefungoval. Opět viz manuál.
Mám obavu, že problém bude v tom, že náramek není nabitý. A i když jsem tlačítko podržela celkem dost dlouho, nic se nedělo. Nějaké číslice se na něm ukázaly na pár okamžiků při prvním zasunutí do usb v počítači. Pak už nikdy nic.
Používám app Amazfit zepp, Mi Fit jsem odinstaloval po měsíci používání. Sice mi taky chvíli trvalo, než jsem hodinky spároval a zdařilo se, až když jsem hodinky náhodou ze zoufalství položil přímo na mobil, pokud byly vedle tak se spárováni nedařilo. Mobil Xiaomi Red Note Pro a Amazfit GTS
Prosím o radu a pomo. V dubnu mně manžel koupit chytrý náramek, kvůli kontrole tlaku. A mněla jsem je spárované s mobilním telefonem-č. 604314432. Mněla jsem tam ikonu ve tvaru oranžového sluníčka. Ale asi nechtíc jsem si to smazala. A náramek se mně dnes vymazaly hodiny a veškeré informace.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.