Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spárování chytrého náramku

Od: adecko® odpovědí: 14 změna:

Dobrý den.

Dala jsem sestře jako dárek chytrý náramek xiaomi mi band 3, telefon má huawei y5. Účet si prý založila a i registraci provedla, ale když chce spárovat telefon s náramkem, bluetooth hledá a nenajde, případně to hlásí že zařízení je odpojeno.

Náramek byl sice dost dlouho na nabíječce, ale nevíme jestli je nabitý, je to na něm před spárováním vůbec vidět?

Zkoušela to spárovat aplikací Yoho Sport, Mi Fit a Fit pro.

Byla bych vděčná za nějaký námět kudy dál. Díky.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar bohumil

Účet ani registraci k používání BT není potřeba. Spíše si v manuálech zkontrolujte, zda jsou kompaktibilní verze BT, jichž je několik. Rovněž i někteří výrobci mají "své" verze a někdy nejdou zařízení jak vyhledat mezi sebou, tak pak třeba i spárovat, z tohoto důvodu. A v manuálech bývá upozorněno, že dané zařízení "spolupracuje" na BT, pouze s výrobkem toho daného výrobce. Totéž se týká příslušných aplikací.

Co se týká nabití náramku, to by mělo být na něm určitě nějak identifikovatelené. A pokud by nebyl nabitý, tak by vůbec nefungoval. Opět viz manuál.

Účet potřeba je, jinak náramek do oficiální aplikace Mi Fit vůbec nepřidá. Verze bluetooth vůbec není podstatná, protože jsou zpětně kompatibilní.

 

72mona
hodnocení

0x
Bohužel mám obavu, že mi Band 3 a Huawei spolu nekomunikují. Mám stejný náramek a s telefonem Huawei spárovat nešel. Neviděli se. M.
doplněno 25.12.20 18:12: A já vím o několika lidech, kterým se to nepovedlo. Ono si toto téma stačí vyhledat...
Vím o několika lidech, kteří Mi Band 3 společně s Huawei telefony používají a funguje to normálně. Stejně tak Mi Band 2 a Mi Band 4.
Ano, znám i jeden případ, kdy spárovat nešly, jen chci říct, že to není pravidlem :)
72mona
Pravidlem to nebude, ale těch případů je celkem dost. Kdybych to tenkrát byla bývala věděla,... Nervy jsem na tom nechala. M.

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Nechte nainstalovanou jen aplikaci Mi Fit, ty ostatní, které jste zkoušeli, odstraňte.
Náramek musí být zapnutý (měl by po stisku "tlačítka" něco ukazovat, jestli ne, zkuste déle podržet) a párování dělejte jen přes aplikaci Mi Fit, ne v nastavení telefonu.
Nezapomeňte mít na telefonu zapnutý přístup k poloze.
hodnocení

Mám obavu, že problém bude v tom, že náramek není nabitý. A i když jsem tlačítko podržela celkem dost dlouho, nic se nedělo. Nějaké číslice se na něm ukázaly na pár okamžiků při prvním zasunutí do usb v počítači. Pak už nikdy nic.

Tak asi špatně nabíjíte. Zkuste zapojit nabíjecí kolébku s náramkem do jiné "nabíječky", nebo klidně nabíjejte z toho počítače. Ale náramek by měl určitě zobrazovat stav nabíjení.
hodnocení

Zkoušely jsme i nabíjení přes usb nabíječku do sítě (od toho mobilu).

 

ridick
hodnocení

0x

Používám app Amazfit zepp, Mi Fit jsem odinstaloval po měsíci používání. Sice mi taky chvíli trvalo, než jsem hodinky spároval a zdařilo se, až když jsem hodinky náhodou ze zoufalství položil přímo na mobil, pokud byly vedle tak se spárováni nedařilo. Mobil Xiaomi Red Note Pro a Amazfit GTS

Jenze pro náramky Mi Band je aplikace Mi Fit. Amazfit (ZEPP) je pro hodinky. Některá zařízení fungují s oběma aplikacemi, ale rozhodně to není pravidlem.
janahomolkova

Prosím o radu a pomo. V dubnu mně manžel koupit chytrý náramek, kvůli kontrole tlaku. A mněla jsem je spárované s mobilním telefonem-č. 604314432. Mněla jsem tam ikonu ve tvaru oranžového sluníčka. Ale asi nechtíc jsem si to smazala. A náramek se mně dnes vymazaly hodiny a veškeré informace.

Napište sem značku a typ náramku, určitě to bude někde na krabičce, nebo ho aspoň vyfoťte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]