Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím poraďte- nevím jak naladit novu na nové frekvenci 12 070. Mám satelit typu DIGIT MF4-S CC. Za odpověď moc děkuji.
Zmáčkněte menu, vyberte přidat transpordér, dejte parametry co jsou dány výše, stiskněte červené tlačítko, nechte naladit. Seznam uložte.
23,5°E | 12 070 | H | 3/4 | 27 500 |
otazkou JAK , myslíte co? Jak postupovat v lazeni?
Třeba MENU > nastavení > lazení > ruční lazení > 23,5°E 12 070 H 3/4 27 500 > NALADIT
Tohle pomůže?
Dobrý večer, děkuji Vám za radu, která pomohla. V menu bylo 6 možností a možnost nastavení jsem váhala použít. Již je to v pořádku. Návod mám český, přečetla jsem ho celý, ale nejsem odborník , jsem uživatel a možnost přeladění jsem v návodu postrádala. Nejprve jsem si rozhodila programy, ale pak se povedlo. Ještě jednou Vám moc děkuji.
Pokud jste ho přečetla celý, už jste tovaryš. U dalšího lazení, nebo nového satelitu ( opět u planovaných změn ) se už budete podobat odborníkům na lazení programů. Všichni jsme začínali přečtením návodů. Za mně kalkulačky na zakl.škole nebyly a pamatuji si dodnes jednu větu z fyziky : Nejmodernější elektronická zařízení a integrované obvody mají až tisíce obvodů. Používají se ve špionážich a nejmodernějších vojenských technikách ( dnešní procesory jsou o pár generací dále - asi o dvacet ) . Všechno vás naučí až zkušenosti Dnešní študáci mají neomezené možnosti. Rádi jsme Vám pomohli, Ja se to také učil teprve vloni přeladit
Jednoduše. Jako vše předtím. A hlavně pořádně přečíst návod. Předpokládám, že máte český. Pokud ne Vaše chyba.
veselá odpověd´ .. spiše než česky navod bych preferoval české menu. Tam tech 5 položek pochopí kazdy ... snad
No v Menu není popsáno jak se přidává nový transpordér do satelitního listu. Většinou to je napsáno v návodu. Oni nejsou totiž jenom líní školáci. Jsou líní i další si přečíst návod. A toto se tady již probíralo mockrát.