Nejste přihlášen/a.
Od 1.1. 2021 se mají přísně změnit podmínky v placení kartou přes internet. Výhodnější to má být platbou z mobilu.
Může mi ale někdo vysvětlit, jak bude zajištěno, aby nedošlo k zpronevěření, pokud mobil ztratím? A nebo jako se mi to stalo letos na jaře? Zhasla obrazovka, ale jinak mobil fungoval. Pokud ho dám do opravy, dostane se mi do banky první opravář. Děkuji.
Já nevím jak vy, ale já mám pro přihlášení do mobilního a internetového bankovnictví, heslo + ještě svoje kontrolní heslo.
Říká se tomu dvoufázové ověření.
Mne kontaktovala banka, zavolejte do svojí jak to mají vyřešené.
Já mám Unicredit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.