Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Setobox nevidí kanál

Od: nedis odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer,
po vypnutí DVBT/p jsem musel přeladit setobox.Přijímám Liberec Ještěd - vysílá na 26,28 a 31 kanále
a 31 kanál- multiplex 3 nelze naladit-signál na 0.Ani automaticky ani ručně.Přitom 26 a 28 kanál naladit lze.Na stejné anténě, ale jiné televizi bez setoboxu naladím všechny multiplexy bez problému - signál 100%.Nejsem odborník, ale je možné že setbox je vadný-neumí přijmout a zpracovat 31 kanál?

Děkuji

doplněno 30.10.20 15:48:

Doplním,setobox i televize umí DVB/T2 a před přeladěním jsem normáně DVB/T2 přijímal.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

111®
hodnocení

0x

nelze naladit je trochu málo info. na jakou antému? společnou, individuální , venkovni, pokojovou? je zseilovačem nebo bez...

jabraka*
hodnocení

0x

nehledě na to,že není známo,zda je televizor už vybaven tunerem DVBT-2,nebo je používán jen STB na dvbt .Tam jistě ještě tu a tam odněkud ještě chytat původní vysílání,ovšem už je nutný set top box na novou verzi-DVBT-2

JB

DVB-T je od 28.10. vyplé úplně všude, nevím, odkud by ho paní měla chytat.
ant
Mám tentýž problém, společná anténa v paneláku, nikdo to od dneška na stb nechytne. Byly letos prodávané stb/t2 nachystané na multiplex 23, nebo nutno ještě spol.antenu znovu doladit?

hodnocení

0x

ajvn: DVB-T není všude vypnuté, nadále vysílají regionální sítě v tomto standardu. Některé budou vypnuty zítra, jiné budou pokračovat. Podrobnosti zde: digital.rozhlas.cz/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma setobox

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.