Nejste přihlášen/a.
Dobrý den koupila jsem si nový telefon sony ericsson W205...začal mi náhle zlobit třeba píšu zprávu a on se najednou zasekne a na nic nereaguje, tak ho musím vypnout a pak zase funguje...dá se s tím něco dělat nebo je to závada telefonu k reklamaci?děkuji za radu
Určitě reklamace, pravděpodobně bude stačit přehrát software. Pozor však na uložená data, pokud tam něco máte, doporučuji zazálohovat, v servisu Vám nedají záruku na zachování dat!
v návodu mi psali, že když se bude zasekávat mám to každý den restartovat, tedy vypnou a zapnout, tak jsem zmatená jestli to vezmou jako reklamaci...
No tak to je dobré ,oni už to s tím vyrobili ,no to se teda nevidí, i přesto bych šla reklamovat. Upozornili Vás na to ,když jste telefon kupovala? Hlavně se nedejte!
ne na nic takového mě neupozornili jinak bych si takový telefon samozřejmě nekupovala...ta paní v obchodě mi neřekla vlastně vůbec nic...pokusím se tedy jim ten mobil vrátit, ale mám obavy, že když je to napsané v návodu, že to nebude tak jednoduché jsou to podvodníci myslím si, že nic takového by se nemělo vyrábět...ach jo asi nemám štěstí na nákup elektroniky, ale tohle byl tak nějak cenově nejdostupnější telefon ale nebyl zase tak levný aby neměl fungovat na 100%...zkusím zabojovata děkuji za radu
Omlouvám se, že jsem příliš nevěřil, ale našel jsem opravdu v AJ manuálu, že pro uvolnění paměti máte telefon denně restartovat. Zbývá asi jedině při reklamaci tvrdit, že musíte "restartovat" po každé druhé SMS a po každém třetím hovoru...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.