Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výměna tlač.mobilu

Od: vlapan27® odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,jsem starý člověk,který ještě používá tlač.mobil NOKIA 5000.Operatorem je 02.Protože tento telefon dosluhuje a já jsem naprostý laik,chci si opět koupit tlačítkový mobil.Potřebuji vědět,když si obstarám jinou značku než Nokia,zda je možné vyměnit pouze sim kartu,aby se vše zachovalo v novém přístroji,t.j.zejména operátor, tel.číslo,tarif a všechna uložená data.Budu vděčný za radu a předem děkuji

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

itguru*
hodnocení

6x

Doporučuji zajít do nejbližší prodejny O2 s telefony a říct jim, že chcete tlačítkový telefon. V nabídce je mají, ukážou Vám je a Vy si vyberete. Přenos simkarty a uložených čísel není problém. Řekl bych to prodejci, ten by vám měl kontakty přenést na simkartu, aby se vám neztratily. Simkartu Vám pak prodejce přehodí do druhého telefonu. Přenést data ovšem nepůjde (za data považuji SMSky, historii hovorů). Fotky lze převést tak, že mobil připojíte usb kabelem do počítače, je to jak připojit flešku.

hodnocení

2x

Je to v podstatě jednoduché, kartu ze starého telefonu strčíte do nového a všechno by mělo na první pokus fungovat normálně, včetně původního čísla. Jediná komplikace může být v tom, že novější telefony používají jiný rozměr karty (menší), ale to Vám na počkání vyřeší kterákoliv pobočka O2.

doplněno 18.07.20 09:32:

SMS a případné fotky ale budete muset překopírovat přes PC.

Magdone, ale data to nevyřeší!

Kontakty můžou být uložené jen v telefonu, pak nestačí jen přehodit sim kartu. Musí se nejdřív nakopírovat na sim. Na starých simkach byl problém že nebylo moc místa na kontakty. Plus pak může být problém s fyzickým rozměrem karty, sim vs micro sim vs nano sim.