Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zvuk zadrhava na you tube

Od: juglans® odpovědí: 7 změna:

Dobry den,uz jsem z toho otravena.Nekolik mesicu se neda nic poslouchat,vse zpomalene.Dnes jsem poprosila techniky a upravili rychlost netu.Nejdriv jsem s jejich pomoci restartovala modem,jenomze pak ani nevim jak me to zavedlo na nejake prihlaseni,nevim uz kam a ja jen klikala,nevedela co.Vysledek byl takovy.Zvuk se nadherne zrychlil,vse v pohode,jen se mi zmenila ikonka na hl.strance u seznamu z kulate na pismeno S cervene.Jenomze jsem pak zjistila,ze mi nefunguje nikde prihlaseni,nemuzu na mail,na poradnu atd.Takze jsem prez okenko start,nalezla google a historii a ulozila kulatou ikonku na seznam,kterou jsem slavne vztoupila jiz na mail a kamkoliv,kde je treba se hlasit.Ale oha,zvuk je zase spatny.Volala jsem technikum,ale ted vecer a nedokazali mi poradit.Svadeli to na rychlost ,pretizenost vecer,ze mozna a tak.Myslim,ze chyba bude nekde jinde.Kdovi,jestli mi ten formular ruzneho prihlasovani poslali oni,kdyz jsem byla ve spojeni po restartu modemu a nebo mi to tam nejak zahadne zkocilo.Poradite mi prosim polopaticky co delat?Neznam zakladni nazvy,neumim angl.Diky za pochopeni

doplněno 22.12.12 09:36:

Tak uz jsem to vyresila a nechapu.Zjistila jsem ze kdyz jdu na you tube prez ikonku seznam,tak zvuk zadrhava.Kdyz jdu prez internet exprorer a ze seznamu,ktery vypada jinak,tak zvuk hraje nadherne.Jen jeste nevim kde je ikonka historie na tomto divnem seznamu,abych zkusila you tube dat na plochu od tud,jestli by to tedy pak zas nehralo jako kdyz kocku taha za ocas.Vysvetli mi nekdo jak je toto mozne?DEkuji

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

honzs*
hodnocení

2x

Dobrý den,

jestli správně rozumím vašemu popisu, zkuste spustit přes nabídku Start Internet Explorer (zvuk by měl hrát normálně) a stiskněte kombinaci kláves Ctrl + h. Měla by se ukázat historie.

Ještě otázka, to logo Seznamu vypadá takhle?

Zvuk zadrhava na you tube
honzs*