Nejste přihlášen/a.
Vaše zkušenosti s internetem a televizí (IPTV) po optice od T-mobile, poruchy v příjmu, odezva T-mobile na vámi hlášené poruchy - za jak dloho se ozvou a odstraní ...Jsme na optice od Nej.cz a po přechodu na IPTV před měsícem stále trvají problémy, prý jen u nás, jiní to prý mají v pořádku . Dochází chvílemi k přerušení příjmu a po pár sekundách načítání opět v pořádku; to se opakuje tak 3 - 5x za večer..a ještě ne denně, tak 3 až 4 dny v týdnu. Pouze u IPTV (televize), s internetem problém není. Ptám se proto, že máme od listopadu 2019 konkurenční optiku od T-mobile v baráku a nevím, zda si přechodem k nim pomůžeme...A zrovna teď to nabízejí všem jako výhodnější, lepší a nevím, co všechno by slíbili, aby zákazník přešel k nim...(předtím jsme měli DVB-C po koaxu od Nej - bez problémů od počátku)
Při procházení starších otázek jsem narazil na tuto, kde chybí moje odpověď, tedy vyřešení problému ... asi po dvou, třech měsících od nahlášení problémů přišli technici nej,cz na problémovou komponentu na optické trase, výměnili a od té doby vše šlape. To byl rok 2020, nyní už je 2025...a nastává problém s O2, který je novým majitelem nej.cz od roku 2024 ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.