Nejste přihlášen/a.
V Alze nakupuji od jejich začátků , a s reklamacemi , výměnou zboží či vrácení peněz jsem nikdy neměl sebemenší problém, a bohužel se jich pár vyskytlo , - nebo třeba televizi inzerovali že má výstup pro sluchátka a neměla tak jsem v klidu objednal jinou a pro starou bezvýstupu si přijeli tedy asi potýdnu vyřizování před vchod.To bylo nejdelší vyřizování protože si nejdříve mysleli že jim to tam dovezu nebo zařídím vrácení já.
Takže za mne pokud je nechcete oblafnout tak je to bez problémů.
To je tedy moje letitá zkušenost s Alzou, jediné co mne poslední dobou štve že už nepatří k těm nejlevnějším ,což v začátcích myslím bylo , no konkurence jim šlape na paty.
měl jsem s nimi špatnou zkušenost, a musel jsem to nakonec řešit přes vasestiznosti.cz/... , teprve pak reagovali a vyřešili to. Do té doby měli na všechno věčnost času a domluva s nimi byla katastrofální. od té doby už tam ani nenakupuji a vždy hledám zboží na cenových srovnávačích heureka / zbozi.cz ... vyjde to i levněji a menší eshopy s dobrým hodnocením se mnohem víc snaží a mají nastavenu mnohem aktivnější a lidštější komunikaci než alza, která to snad už dnes řeší přes externí callcentra, talespoň tak mi to při jednání s nimi vždy připadá. Vždy nulová snaha vyhovět, a hlavně co nejrychleji ukončit hovor, to by jim šlo...
U mě ten problém s alzou byl v tom že odmítali respektovat vrácení zboží do 14 dnů a zaevidovali to jako běžnou reklamaci, pak už jsem se s nimi jen hádal ... asi to mají jako běžný postup, zavoláte tam nahlásíte vrácení zboží do 14 dnů a oni dělají jako že nerozumí, a ozve se "dobře, to bude v pořádku to napravíme, takže reklamaci už to píšu" a je to jako u blbejch, prsotě dělali že se jakože přeslechli, velmi trapná taktika. Když jsem jim to poslal oni to odmítli řešit jako vrácení zboží s tím, že vystému už přece mají nahlášenou reklamaci, na kterou mají měsíc . Trvalo to věčnost než vylovili záznam hovoru a dali mi za pravdu, reklamaci zrušili a vrátili peníze (dnes to ale nebylo, dost to protahovali) ale muselo se to řešit přes prostředníka, mě samotného by v tom nejspíš vykoupali zmetci zelení.
U alzy mi strašně přijde, že záleží na koho narazíš. Jednou je reklamace/nestandardní situace v pohodě, podruhé s tím strašně otravují...
Pokud to vrátíš, tak platíš náklady na dopravu do alzy Ty. Pokud budeš reklamovat, platí dopravu Alza.
Nicméně - chybějící součást balení bys měl oznámit co nejdříve! Tak jako tak se stejně nevyhneš telefonu do Alzy, protože i když to budeš chtít v těch 14 dnech vrátit, tak jim musíš oznámit, že ti přišlo nekompletní zboží! Jinak Ti tu pistoli naútují jako že jsi jim vrátil nekomplatní zboží. Takže ideálně asi zavolat a domluvit se s někým na telefonu. Nebo to osobně dovézt na pobočku a řešit tam...
Jojo, pokud to je nekompletní, tak je to s nima potřeba nejdřív vykomunikovat, jak postupovat dál. Protože by to brali jako žes jim vrátil nekompletní zboží. Jinak vrácení zboží je krkolomější. Pošleš zboží zpátky, pak ti pošlou dobropis do emailu, pak se nic neděje, tak tam musíš zavolat a kluk na telefonu ti ten dobropis proplatí zpátky na kartu, nebo na účet. Peníze i s poštovným by se ti měly objevit na účtě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.