Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
využívám službu Netflix, platím si nejdražší verzi ve 4k rozlišení se sdílením účtu až pro čtyří uživatele. U mě jede vše v pořádku, mám připojený internet pomocí kabelu, ale u rodiču to dělá neplechu. Zamrzá jim načítání filmu či seriálu na 20%. Nestává se to pořád, ale jen někdy a to hlavně v odpoledních hodinách. Myslím, že tento problém by se dal vyřešit připojením kabelu, přece jen ta rychlost bude vyšší než u WiFi. Avšak Netflix jim nejde ani vypnout, po najetí a kliknutí na "Ukončit Netflix" se to vrátí na hlavní obrazovku "Domů". Takže TV vypínají natvrdo, což určitě není dobré. Televize značky STRONG je stará tak půl roku a aplikace Netflix v ní byla nainstalována už od výroby. Hledal jsem nějakou aktualizaci softwaru v nastavení, ale nenašel jsem nic. Pokud by se i tento problém nevyřešil připojením kabelu, je nějaké jiné řešení? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.