Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Netflix - zamrzá, nejde vypnout

Od: misaaaa odpovědí: 1 změna:

Zdravím,

využívám službu Netflix, platím si nejdražší verzi ve 4k rozlišení se sdílením účtu až pro čtyří uživatele. U mě jede vše v pořádku, mám připojený internet pomocí kabelu, ale u rodiču to dělá neplechu. Zamrzá jim načítání filmu či seriálu na 20%. Nestává se to pořád, ale jen někdy a to hlavně v odpoledních hodinách. Myslím, že tento problém by se dal vyřešit připojením kabelu, přece jen ta rychlost bude vyšší než u WiFi. Avšak Netflix jim nejde ani vypnout, po najetí a kliknutí na "Ukončit Netflix" se to vrátí na hlavní obrazovku "Domů". Takže TV vypínají natvrdo, což určitě není dobré. Televize značky STRONG je stará tak půl roku a aplikace Netflix v ní byla nainstalována už od výroby. Hledal jsem nějakou aktualizaci softwaru v nastavení, ale nenašel jsem nic. Pokud by se i tento problém nevyřešil připojením kabelu, je nějaké jiné řešení? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Problém může být klidně v té televizi značky STRONG, o které teda teď slyším prvně. Chyba v SW...
Určitě zkuste TV připojit kabelem, nejde o rychlost připojení, ale levnější routery někdy nezvládají větší datový tok přes WIFI a zamrznou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]