Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Bydlím v rodinném domě, kde nemáme anténu. Takže TV vedeme přes telefonní zásuvku a přes modem. Nyní jsem si chtěla připojit video, ale marně. Přes scart mi jde jen zvuk, ale obraz ne. Mám TV, set-top-box, DVD - jde k tomu tedy připojit i to video? Vím, že dokud nebyla digitalizace propojilo se to s TV přes anténu koaxialem a bylo to. S tou digitalizací mě malinko zaskočili, jsem amatér.
Poradí mi někdo, jak tedy zapojit video aniž bych měla anténu?
Pokud chceš konkrétní odpověď, uveď typy jednotlivých zařízení, případně obrázky - jaké to má vstupy a výstupy.
Obecně můžeš video připojit k TV jako dřív - koaxiálem, ale půjde jen přehrávat, ne nahrávat.
Tak TV je obyčejná značky Hometech, má 2x scart, anténní vstup a 3x sinche na kameru. Set-top-box je od O2 a má 2x audio vstup LP, 2x scart a anténní vstup a výstup. DVD je Dynamic, má 1x scart, který vede do S-T-B, dále pak má veškeré synche pro vedení k bedničkám a subwoferu (našla jsem tam i nějaký vstup koax samec). Video je Panasonic, má 1x scart, koax vstup a výstup.
Dosavadní propojení je: Z TV scart do S-T-B, ze S-T-B scart do DVD, ethernet kabel RJ45 do modemu,
Jak jsem již psala - nemám obyč anténu, vše jede přes ten modem.
Snad jsem to popsala dle vašich představ. Pokud ne, opravte mě.
Předem děkuji za odpověď
zkuste povyměnovat kabely scart, některé se prodávají neuplně zapojené. Možná je to váš případ.
No už je to o poznání lepší s těmi informacemi. I když jeden obrázek za ticís slov, jak se říká. A ty typy těch zařízení? Hometech, Panasonic a Dynamic, to je sice pěkné, ale to není typ ... Typ bude napsaný někde vzadu na štítku. Netvrdím, že poradím zrovna já, ale je potřeba co nejvíc informací.
Tak obrázek Vám asi nepořídím, jsem ráda, že to mám po hromadě. Věřte mi, že vše to opět odpojovat a zase zapojovat...snad až budu mít více času. Nebo se pokusím raději prohrabat papíry a poslat obrázek z návodu.