Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak propojit video

Od: naiki* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,

Bydlím v rodinném domě, kde nemáme anténu. Takže TV vedeme přes telefonní zásuvku a přes modem. Nyní jsem si chtěla připojit video, ale marně. Přes scart mi jde jen zvuk, ale obraz ne. Mám TV, set-top-box, DVD - jde k tomu tedy připojit i to video? Vím, že dokud nebyla digitalizace propojilo se to s TV přes anténu koaxialem a bylo to. S tou digitalizací mě malinko zaskočili, jsem amatér.

Poradí mi někdo, jak tedy zapojit video aniž bych měla anténu?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pravdomluvny*
hodnocení

0x

Pokud chceš konkrétní odpověď, uveď typy jednotlivých zařízení, případně obrázky - jaké to má vstupy a výstupy.

Obecně můžeš video připojit k TV jako dřív - koaxiálem, ale půjde jen přehrávat, ne nahrávat.

naiki*
hodnocení

Tak TV je obyčejná značky Hometech, má 2x scart, anténní vstup a 3x sinche na kameru. Set-top-box je od O2 a má 2x audio vstup LP, 2x scart a anténní vstup a výstup. DVD je Dynamic, má 1x scart, který vede do S-T-B, dále pak má veškeré synche pro vedení k bedničkám a subwoferu (našla jsem tam i nějaký vstup koax samec). Video je Panasonic, má 1x scart, koax vstup a výstup.

Dosavadní propojení je: Z TV scart do S-T-B, ze S-T-B scart do DVD, ethernet kabel RJ45 do modemu,

Jak jsem již psala - nemám obyč anténu, vše jede přes ten modem.

Snad jsem to popsala dle vašich představ. Pokud ne, opravte mě.

Předem děkuji za odpověď

juvla*

zkuste povyměnovat kabely scart, některé se prodávají neuplně zapojené. Možná je to váš případ.

pravdomluvny*

No už je to o poznání lepší s těmi informacemi. I když jeden obrázek za ticís slov, jak se říká. A ty typy těch zařízení? Hometech, Panasonic a Dynamic, to je sice pěkné, ale to není typ ... Typ bude napsaný někde vzadu na štítku. Netvrdím, že poradím zrovna já, ale je potřeba co nejvíc informací.

naiki*
hodnocení