Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak odstranit závadu na mobilu

Od: alibaba47* odpovědí: 6 změna:

U mobilu Xiaomi RedMeNote4 - se mi v blíže nezjištěných intervalech projevuje výpadek SIM karty, výpadek mobilních dat. Tím pádem nikdy nevím, kdy budu nedostupná - žádné zvukové, či jiné upozornění se neprojevuje. Závadu napravím okamžitým restartem. Co s tím? Jsem již velmi pokročilého věku, tedy naprostá lama a prosím o pomoc, či o radu. Telefon je v záruce, ale je kupovaný v Praze. Musím ho dodat na reklamační opravu do opravny tam, či mohu najít pomoc v místě bydliště? Předem díky za každou snahu o pomoc, či radu.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar martincakl

Těžko říct, kam telefon musíte na reklamaci poslat..

Jde o to, že některé firmy s více pobočkami jsou schopny přijmou reklamaci na kterékoliv své pobočce.

Pokud tedy máte telefon koupený ve firmě, která má více poboček, zeptejte se na nejbližší pobočce.

Pokud tomu tak není, telefon do opravy pošlete poštou (poštovné by Vám mělo být proplaceno - pokud si požádáte).

 

honza7*
hodnocení

0x

→ či mohu najít pomoc v místě bydliště?

Máte-li tuto možnost, začněte tam. A hlavně!, nedejte se:) Hezky všechno sepsat, popsat závadu, reklamační protokol, předáno/převzeto, datum, podpisy.

 

olinl
hodnocení

0x

Reklamoval bych a souhlas, že některé pobočky Xiaomi v obchodních centrech větších měst jsou ochotny/berou telef. přístroje k reklamaci i když byly zakoupeny jinde. Při výběru mezi Xiaomi a Samsungem jsem raději sáhl po osvědčenějším, ale dražším zařízení. Jak pročítám recenze telefonů, tak jsem udělal dobře. Chci napsat, že na Xiaomi "prskají" i kolegové v práci a za mě-výrobci Xiaomi mají ještě co vychytávat ( i když se oboje telefony vyrábí v Číně..).

Dcera šla na MiStore, že si rozbila display, aby jí ho vyměnili ve svém servisu, s tím, že by jinde přišla o záruku a oni jí řekli ať si to vyřídí tam, kde to koupila. Asi jde o to, že jediný autorizovaný servis xiaomi pro záruční opravy byl do nedávna jen v Bulharsku.

 

hodnocení

0x
avatar kejikl

Nemusí jít nutně o závadu telefonu. Zkuste koupit novou simkartu a vyzkoušet, zda bude blbnout i ta.
V případě že ne, je možné si stávající SIM nechat převést i s číslem na novou.

Kupovat nic nemusí. Operátor mu na požádání vydá novou. Stačí mu říct že mám podezření že nefunguje správně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]