Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chytré hodinky L9 - problém s bluetooth

Od: arny® odpovědí: 14 změna:
Přeji pěkný den, kamarád si z Číny koupil chytré hodinky s označením L9 a chtěl po mě, abych mu je spároval s telefonem. Bohužel jsem nikde v menu hodinek nenašel, jak aktivovat bluetooth (ikona bluetooth je stále šedá, při zapnutém bluetooth má svítit modře). Nikde v nastavení hodinek v menu položka bluetooth vůbec není.
Nemáte někdo zkušenosti, jak u těchto hodinek bluetooth zapnout?
Ještě mě napadlo, jestli se bluetooth v hodinkách neaktivuje samo po spuštění aplikace pro hodinky v mobilním telefonu. Bylo by to ale zvláštní, vždy to bývá tak, že se musí zařízení nejprve spárovat. Ona mu ale stejně ta originální aplikace pro hodinky v mobilu nefunguje (ihned po spuštění napíše, že došlo k chybě a aplikace bude ukončena).
Zkoušel jsem hledat na netu nějaké info, ale zatím marně.
Děkuji za Vaše rady.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar kejikl

Aplikaci pro hodinky bych zkusil reinstalovat a párování provést v ní.
Já mám teda Garminy a tam se to musí dělat právě tak. Nesmí se párovat z menu androidu, ale přímo z aplikace.

Nastavení času pak proběhne automaticky při spárování s hodinkami. Na samotných hodinkách se bluetooth většinou zapínat nemusí, je zapnuté natvrdo.

hodnocení

S tím bluetooth to tak být může-ikona se rozsvítí, až po spojení s telefonem.
Problém je nyní tedy s tou aplikací. Reinstalaci jsem zkoušel, potom i reset telefonu, ale nic nepomohlo. Co jsem četl na netu, tak snad tyto hodinky ani s jinou aplikací nefungují (pouze s tou originální od výrobce). Nemám to samozřejmě vyzkoušené, kamarád má ty hodinky teprve od včerejška. Asi nezbývá nic jiného, než počkat na aktualizaci aplikace, kde třeba výrobce chybu opraví.

 

hodnocení

Ještě pro rýpaly doplním: do návodu k hodinkám jsem se díval. O zapnutí bluetooth tam není ani zmínka :)
mark312

jaký L9, nemá to celý název? Microwear L9?

hodnocení

Je to LEMFO L9.
(vzhledově stejné, jako ty Microwear).
mark132

Pokud aplikace padá, může být na vině jenom špatně ošetřené při vyžádání oprávnění, takže jděte do nastavení aplikací a tam té konkrétní aplikaci přidělte ručně všechna potřebná oprávnění, pak už by něměla by po spuštění spadnout. Je to bohužel častá chyba vývojářů, kteří svou práci šijí horkou jehlou.

mark132

(oni do manifestu občas neuvedou, že aplikace potřebuje určité oprávnění a pak když si o něj aplikace řekne za běhu to celé zhučí - je to diletantství a mizerné testování, ale naštěstí se to dá ručním povolením oprávnění obvykle řešit)

hodnocení

Oprávnění má všechny povolena.
Zkoušel jsem aplikaci nainstalovat i na svůj telefon a taky mi nefunguje (mě to dokonce ani žádnou chybu nenapíše, jen na chvíli černě problikne displej telefonu a to je vše, aplikace se vůbec nespustí).
hodnocení

Ze zajímavosti jsem si teď četl recenze na tu jejich originální aplikaci k hodinkám. Hodně na ni uživatelé nadávají. Problém se spuštěním aplikace je častý. Když už se aplikace spustí, často nefunguje spojení s hodinkami (i když jsou hodinky spárované s telefonem) nebo nefunguje správně synchronizace, apod.

 

hodnocení

Myslím, že bude mít kamarád "radost".
V menu hodinek není ani možné nastavit čas (ten se zřejmě nastavuje přes tu jejich aplikaci), takže hodinky bez synchronizace s telefonem vlastně ani není možné plnohodnotně využít :)
Přitom samotné hodinky se mi celkem líbily.

 

hodnocení

Teď mě ale ještě napadá, že to bluetooth by nějak manuálně zapnout jít mělo. Vybavuji si totiž, že v menu je položka "najít zařízení", a když se na ni klikne, tak displej graficky zobrazí informaci, že je vypnuté bluetooth (objeví se velký znak bluetooth, ale přeškrtnutý).

 

bery*
hodnocení

0x
Me u hodinek DZ09 z Číny chybelo nekolik polozek v menu, mezi nima i bluetooth :) U druhych zase nesla pouzit simka, nenasly signal. Az treti fungujou, tak aspon do nich mam gratis nahradni baterky :)
hodnocení

U těch kamarádových hodinek, když se najede do nějakého menu, tak je tam žlutá šipka směřující dolů. Chápal bych ji tak, že když se na ni klikne, tak by se mělo otevřít nějaké další podmenu. Když se ale na šipku klikne, tak jen "problikne" a to je vše (nic to nedělá). Tak možná je to obdobný problém. *nevi*

 

hodnocení

Tak problém je vyřešen. Půjčili jsme si od souseda mobil s novější verzí Androidu a na tomto mobilu už aplikace od výrobce fungovala. Po spuštění aplikace se hodinky bez problémů spárovaly s mobilem a vše funguje.
Pro informaci pro případné lidi, u kterých by nastal stejný problém: u hodinek je zřejmě opravdu bluetooth aktivní pořád (v menu hodinek nikde nenajdete možnost bluetooth zapnout nebo vypnout). Ikona bluetooth se rozsvítí modře teprve po spárování s telefonem přes aplikaci výrobce. Zajímavé je, že pokud nemáte nainstalovanou tu aplikaci od výrobce, tak i když v mobilu zapnete bluetooth a zvolíte vyhledávání zařízení, tak mobil ty hodinky vůbec "nevidí". Vidí je tedy opravdu jen přes aplikaci od výrobce.
Všem děkuji za snahu pomoci.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]