Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu co máme dělat.. Na eschopu jssme koupili elektrickou koloběžku za 12tis.Vcera nám poštou dorazila, kdy jsme ji vzápětí v dalších 6hodinach nabíjeli. (manuál píše, že celkove nabití trvá 6-7h.)Hned jsme ji šli ven vyzkoušet, ujeli jsme s ní cca 2km a koloběžka úplně "zhasla" a nešla již spustit. Doma jsme ji znovu nabili do úplného nabití což trvalo celkem 2 hodiny.Nicmene ani po té se koloběžka již nechce spustit a rozjet. Po této zkušenosti jsme se rozhodli koloběžku vrátit a řešíme zda bez udání důvodu do 14 dnů, nebo uvést skutecnost, že je koloběžka od prvního okamžiku nefunkčni a popsat danou skutecnost, kterou jsem popsala výše. Moc prosím o radu co v dané situaci dělat..
Uffff složité i když jste v tom uplně nevinně.
Ted hlavně záleží na solidnosti a přístupu e shopu.
Bez udání duvodu by nebyl problem .Ale shop než Vám pošle peníze zpět tak si zboží určitě zkontroluje a vyzkouší a koloběžka bude nefunkční.Takže to už mužou brát jak věc na záruční opravu.Kolběžka Vám zustane a bude někde kolovat po servisech.
Já bych tam telefonicky zavolal a rovnou bych řekl po pravdě co se stalo a že chcete vyměnit koloběžku za novou a funkční.Pokud je to slušný shop určitě to udělají.Nám se to stalo z kolem a mixerem a proběhla výmena v pohodě..Pokud to jsou vyčuranci tak začne boj...
Držím palce.Slušně v klidu a bez emocí zavolejte a uvidíte bude to ok...
Velmi děkuju za odpověď a téměř jistě to tak s manželem uděláme co nejdříve. Jsme ze situace velmi nešťastní, protože jsme se dostali do nepříjemné situace a namísto radosti nás čekají jen problémy a dohady.. . Doma máme už jednu elektr.kolobezku za 8tis.do 100kg s níž jezdí nás 9lety syn.Jeho koloběžka je uzasna od prvního okamziku a jelikož manžel by rád jezdil na koloběžce se synem a jelikož manžel váží 110kg,tak jsme šli do této dražší, ktera je do 150kg a přišlo velké zklamání v podobě problémů. Přiznám se, že je mi duši mnohem příjemnější jednat s obchodem čestne a férově říci obchodu, že koloběžka od nich nefunguje.Jeste jednou děkuju a budeme doufat ve ferovost obchodu..
Ještě lépe napsat jim mailem zprávu o objednaném nefunkčním zboží a že jim dopředu oznamujete, že toto zboží budete vracet a žádáte o vrácení peněz s tím, že vás totoh zboží zklamalo. Uvidíte, co vám odepíší, lepší je to mít černé na bílém. Podle toho uvidíte na čem jste, jestli je to solidní obchod nebo ne. Určitě je tam i přiložen nějaký reklamační tiskopis, nebo si ho můžete vytisknout a popsat tam závadu. Přečtěte si co mají v obchodních podmínkách.
Zdravím, děkuju za super tip. Taky si myslím, že je lepší mi to černé na bílém.. Ještě jednou děkuju..
V podstatě nemusíte psát nic. Stačí, že vracíte. Ovšem zboží musí být ve lhůtě 14 dnů ode dne prodeje, prodávajícímu doručeno. Zkuste si dopisovat a propadne vám lhůta.
Děkuju za radu.. Právě před chvilkou jsme koloběžku přes poštu vratili i s reklamačním papírem uvnitr krabice a s žádostí o nove funkční zbozi.. Obchod je zatím velmi seriózní přesně jak se vyjadřovali ostatní lidé na Hurece na netu. ..
Myslím že neděláte dobře. Pokud vracíte ve lhůtě 14 dnů. Nikoho nic nemusí zajímat. V jisté době vám prodávající musí vrátit cenu a můžete objednat znova. Nevím přesně jak poštovné.
Takhle to vypadá, že reklamujete vadu zboží a požadujete výměnu. Na to ale nemáte nárok. Nejdříve nastoupí oprava. V případě neopravitelnosti si můžete vybrat. Vrátit peníze, nebo výměna.
Proč to řešíš tady a ne s obchodem? Můžeš dělat jakobynic a do 14 dnů jívrátit bez udání důvodu, ovšem s tím může být problém protože nefunguje - funkci prodejce samozřejmě vyzkouší.
Nebo normálně vyreklamovat. Kdyby se prodejce cukal s uznáním reklamace, tak se nadhodí znalecký posudek a někdo ho bude muset zaplatit = pokud tam je vada takto bude prodejce.
I vám děkuju za reakci..
Proč tady? Protože jsme dostali strach z případných problémů, které jsme nezavinili a jelikož s reklamací nemáme žádné zkušenosti, tak jsme se chtěli připravit ze strany zakona co se může dít a chtěla jsem slyšet názor ostatních. Nastesti kdykoliv kupujeme cokoliv na netu drazsiho, tak vždy raději vyhledame bchod, který je třeba i o něco dražší, ale ostatní kupující v recenzích obchod chválí i co se případne reklamace týče... a i dle toho jsme naštěstí vybrali na netu nás daný obchod..
DOBRE TO DOPADLO.. -
Před chvilkou jsme tam volali a popsali po pravdě situaci.. Pan hned vůči nám zareagoval velmi vstricne a dle našeho popisu reakce této koloběžky to odhaduje, že je tzv. po smrti baterka.. Za obchod se omluvil a máme jim to poslat hned zpět a hned nám pošle nový kus i s proplacení nemaleho postovneho..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.