Nejste přihlášen/a.
Koupila jsem nový mobil a sim karta ze starého velikostně nepasuje do nového. Dají mi v t-mobilu správnou velikost a platí se za ní? Ostříhat to bohužel nejde. Používala jsem bankovní aplikaci na placení přes mobil a už jsem dávno zapomněla uživatelské jméno a heslo, které se dříve používalo než byla aplikace,ale při převodu do nového mobilu to chce, dají mi to v bance a platí se za to? díky moc
Dobrý den. Myslím, že všichni operátoři Vám dají novou SIM a z ní si vymáčknete Vaši velikost. Vodafone to má zdarma na počkání, ale ani ostatní operátoři myslím poplatek nechtějí. Alespoň ti hlavní. Ta stará bude deaktivována, tak jim nezapomeňte řict, ať Vám ji nakopírují komplet i s tel. seznamem, pokud ho máte na SIM. Dělal jsem to u Vodafonu nedávno a k deaktivaci staré došlo asi 5 minut po odchodu z pobočky.
Teď jsem se díval a máte s o2 pravdu. Vodafone to má zadarmo a vydá zcela novou. T. Mobile zadarmo vykrojí speciálními kleštěmi menší formát. Odpadá tak přehrání tel. seznamu. Omlouvám se tazatelce za nepřesnost.
Jen dodám, nakopírovat kontakty ze SIMky do telefonu si může uživatel sám, a to klidně i po deaktivaci karty. Deaktivace znamená, že se karta nepřipojí na síť, ale ostatní údaje, které jsou na ní uložené, budou dostupné i nadále...
Bankovní aplikaci by každá banka měla nahrát zdarma, ale to chce zjistit u konkrétní banky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.