Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přepólování meteostanice

Od: silvi odpovědí: 7 změna:
Dobrý den, koupili jsme meteostanici, kde nefunguje vnitřní teplota. Ukazuje to stále stejnou 25 stupňů. Reklamaci neuznali s tím, že při instalaci jsme meteostanici přepólovali.
Nechápu, jak by se nám to povedlo. Ale nic nám k tomu neřekli.
Máte někdo s tím zkušenosti? Dekuji

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Kdybyste meteostanici přepólovali, buď bude fungovat dále (má ochranu proti přepólování), nebo nepůjde vůbec (nemá ochranu proti přepólování). Jiný scénář si umím těžko představit.

Takže se vás nejspíš chtějí zbavit. Problém je, že pokud budou vytrvalí, musel byste dát stanici znalecky posoudit a pak na ně vyrazit s odbornými podklady.

silvi
hodnocení

Funguje všechno, venkovní čidlo, cas, datum,rychlost větru... Jen ta vnitřní teplota ne. Takže asi máte pravdu v tom, že se jim prostě nechtělo vracet nám peníze nebo dát novou meteostanici.
Kde se to dá znalecký posoudit?

Také bych to viděl shodně - buď funguje vše / většinou/ nebo by nefungovalo nic. Nemůžete tam mít "zaseklou" nejvyšší teplotu naměřenou vnitřním čidlem? Co se týče reklamací tak od určité doby se snažím nechávat paragony a důsledně reklamovat. Naposledy totálně zkřivené dveře - úspěšně a blikající LED žárovku / cena 250 Kč/- zatím v řízení.

 

hodnocení

0x
avatar nonek

Dáte typ meteostanice? Podívám se, zda jde napájení vůbec přepólovat, tak aby ji poškodilo...a jakou má ochranu...


doplněno 08.01.20 13:42:

Všeobecné obchodn/...

Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Obraťte se ČOI...pokud nepořídíte z prodejcem...a dejte mu tu informaci v kopii

silvi
hodnocení

az-nakupy.cz/...
Toto je ona.
Děkuji za odpovědi, myslela jsem si to také a vy jste mi to potvrdili.

 

host
hodnocení

0x

Zkuste meteostanici resetovat. Buď tlačítkem reset, nebo na chvilku vyndejte baterie a znovu je instalujte a pusťte meteostaničku od počátku a sledujte displej. Také si přečtěte ještě jenou návod k obsluze, nechte staničku při instlaci aby se sama nastavila, sledujte displej.

Pokud vám při reklamaci někdo tvrdí, že jste staničku přepólovali, je to divná odpověď, jak už psali předchozí rádci, většina podobných zařízení má ochranu proti přepólování a nic se nestane, nebo opravdu nefunguje a při zapojení baterie ve správné polaritě opět oživne.

 

junkers*
hodnocení

0x

Přesně tuhle jsem měl taky, je tam sympatická ta svlékající se meteoroložka, ale jinak zklamání - všechno šejdrem. Tlak si to ukazovalo zcela nesmyslný, teplotu to měřilo, ale často pištěla o výměnu baterií a rušilo mě to.

Koupil jsem WH 1080 profi a spokojenost. :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]