Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

TV nejde zapnout/vypnout

Od: karotka77* odpovědí: 14 změna:

Včera šla tv normálně, ale když jsem ji vypínal, tak začla blikat kontrolka a od té doby nejde vypnout ani zapnout. Obrazovka je tmavá, kontrolka bliká červeně a zeleně(asi30s.), pak se na pár sekund rozsvítí zeleně,potom na 2 s.problikne logo Toshiba a začne znovu blikat. Nepomáhá nic s ovladačem, tlačítko na tv nereaguje a vytažení že zásuvky nemá žádný účinek.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hop®
hodnocení

2x
avatar hop

Asi jedině reklamace a záruční oprava, na vyřízení mají 30 kalendářních dnů.

olinl

Souhlas s hop-reklamace.

 

hodnocení

1x
avatar gamapolis

Dobrý den. Zkuste televizi vypnout ze zásuvky na delší dobu- třeba 30 minut.

 

hodnocení

1x

Směr servis. Buď opraví, nebo dále na Sběrný dvůr. V domácích podmínkách bez odborných znalostí nereálné.

 

karotka77*
hodnocení

Vypnutí že zásuvky ani po nekolika hodinách nepomáhá .

opravar

Nic nevydrží věčně. Kupte novou

 

karotka77*
hodnocení

Mám ji 2 měsíce,tak ji asi vratim

To asi nevrátíš, musela by mít třikrát po sobě uznanou stejnou závadu.

pavelpavel*

Tak to je na ní záruka ne?

 

horak*
hodnocení

0x

Pokud chytáte TV přes anténu (s nebo bez DVB-T (2)). Máte připojen Settopbox? Máte zvolen správný vstup na TV? Máte správný settop box?

 

karotka77*
hodnocení

Nemám stb, vstup je ok. Dva měsíce fungovala normálně a najednou nejde ani vyp. ani zap.

 

hodnocení

0x
avatar kartaginec

U dva měsíce stará televize je volba jasná, není o čem diskutovat – záruční oprava. Obecněji bych uvažoval třena o portálu " opravarna.cz", který nabízí výběr opravářů a spojeí na ně. Ovšem nehpdí se k záruční opravě.

 

chique
hodnocení

0x
Úplně to stejné. Koupili jsme taky Toshiba u CZC. Reklamace neuznaná, protože s ní prý nic nebylo. Servis vždy nejdřív dá do továrního nastavení a to stačilo. Ale doma jsme to neměli jak udělat když tv nereagovala. A taky jsme do TV nenahravali nic sveho.. Ale co - oni si tu TV na reklamaci nechali fakt skoro 30 dní .

 

hodnocení

0x
avatar jmlc
Pokuste se vyloučit chyby dalších zařízení a kabelů.. tj. Zapněte jen tv bez dalších kabelů ... HDMI, koax, audio a podobně. Setkal jsem se s problémem v jednom zlomeném kabelu a dělalo to divy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]