Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

TV samsung nefunguji aplikace

Od: hansikii* odpovědí: 5 změna:

Zdravím, hledal jsem rady na internetu a nepomohlo to, proto to zkusím tady. Mám novou TV samsung ze 7.serie. Znicehonic mne přestaly fungovat aplikace. Nejen ze je nemůžu spustit, ale ani nainstalovat. Zkoušel jsem reset TV, reset smart hubu, odpojil jsem TV od elektřiny na 30 minut, nepomohlo. Zkoušel jsem změnit dns server na 8.8.8.8. i na 8.8.4.4. K internetu jsem připojen přes kabel, internet funguje, prohlížeč v TV jede. Zkoušel jsem udělat hotspot pres mobil a propojit k nemu TV, aplikace fungovaly. Samsung podpora mne nepomohla, pravděpodobne bude problem v nastavení mého routeru. Nemáte někdo zkušenost?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

0x

routeru, no a jinak ti vše přes ten router, tajnej, jede?

hansikii*
hodnocení

Jo všechno jinak funguje, prohlížeč v TV taky funguje

 

priklad1*
hodnocení

0x

Samsung nemám, jednu jsem kupoval jako svatební dar. A taky četl návod. Dost často tam píši, že je nutno se přihlásit k jejich Samsung účtu, který se pochopitelně nejdřív musí zřídit.

hansikii*
22.12.19 10:04
hodnocení

Mam

 

111®
hodnocení

0x

Zkoušel jsem udělat hotspot pres mobil a propojit k nemu TV, aplikace fungovaly

Nad tímto bych se zamyslel, přece jen bych zkusil vyměnit připojovací kabel, nikde není psáno že se nemohl pokazit , nabo bych dotáhl bednu co nejblíže k routeu a zkusil s jiným kabelem přimo tam

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]