Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak na reklamaci?

Od: jark odpovědí: 2 změna:

Dobrý den Před ýdnem jsem koupil dárek v podobě přenosného repra. Nyní jsem zjistil že vubec nefunguje.Zítra ho jdu vyměnit tedy pokud bude ještě skladem. Ale když nebude vemou ho do opravy a na to mají měsíc. Nebo mohu požadovat zpět peníze? Poradí mi někdo jak to je? Díky

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon
hodnocení

0x
Uplatnete rozpor s kupni smlouvou, pak muzete odstoupit a dostat zpet penize. Ovsem obchody si casto vykladaji zakony po svem a jsou schopni posuzovat opravnenost 30 dnu, spravne by to meli provest bez zbytecneho odkladu. Slusny obchod vam prachy vrati hned jak zjisti ze je zbozi nefunkcni a ze jste to zjevne nezpusobil vy. Zkuste a uvidite, riziko ze budete cekat mesic tam stejne je.

 

mak*
hodnocení

0x

Asi bych spíš dárek předal nefunkční (ač je to blbé) a reklamoval až po vánocích. Když půjdete do obchodu, tak v tomto případě musí o reklamaci rozhodnout ihned (ve složitých případech je to do 3 dnů), ale na vyřešení mají 30 dní. Jestli zboží opraví, vymění za nové nebo vám vrátí peníze, to je na jejich rozhodnutí. Může nastat, že vám okamžitě dají nový výrobek, ale není to jejich povinnost.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]