Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mobil zlobí

Od: kepler* odpovědí: 4 změna:

Telefon mi neustále hlásí "vložte kartu SIM", ačkoliv ji mám vloženou. Zkoušel jsem ji vložit všemi způsoby.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar libor007
Zkus nejdřív sim v jiném mobilu, zjistíš tak, jestli je chyba v ní. Pokud ne, můžeš zkusit v problémovém mobilu jinou fungující sim. Někdy stačí jen očistit plošky na simce či kontakty na mobilu. Špatnou sim bez problémů na počkání vymění každý operátor.

 

joudis*
hodnocení

2x
Vložit do jiného mobilu zda karta funguje. Jinak zajít ke svému operátorovi a ten na počkání vydá novou se stejným tel. číslem. Alespoň já to tak měl když z ničeho nic SIM karta nereagovala.
kepler*
hodnocení

Zatím nemám možnost vyzkoušet SIMku v jiném mobilu. Další potíž je v tom, že jsem u virtuálního operátora. Ten sice využívá sítě T-mobile, ale nevím, jestli u něj pochodím.

 

sss
hodnocení

0x

"zkus vložit mobil pod vlak." Určitě si to rozmyslí pro příště napsat.


 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]