Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nahrávání z TV

Od: dd odpovědí: 15 změna:
Když je TV s STB tak se pro nahrání pořadu připojí flashka do TV/HDMI nebo USB? Mužete mi někdo popsat podrobně postup při nahrávání/přehrání? Srozumitelný návod chybí.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Usb flash disk se překvapivě strká do usb portu. Do hdmi patří hdmi kabel. Návod k tv i stb musíte mít Vy.
dd
hodnocení

Děkuji za reakci, i když je mi k celkem k ničemu. Kdybych měla srozumitelný návod nebo zkušenost tak bych se neptala, nemyslíte? Je to první pokus o nahrávání a jsem začátečník :) Možná někdo poradí...

hodnocení

2x
Prostě vezmete Flash disk a zastrčíte v set-top-boxu do otvoru,který pro něj pasuje.
Pak na ovladači k stb zmacknete Menu a budete si pomocí šipek tak dlouho v Menu listovat, až objevíte nabídku pro nahrávání pořadu.
No a pak se řiďte tím, co po vás přístroj chce.
Pokud se nabídka pro nahrátí neobjeví, přístroj nahrávání nepodporuje.
Pokud se ani tak nepodaří, řekněte sousedovi.
dd
hodnocení

Díky za úvod čím začít, posunulo mě to dál.. *smich*
Přehrávání bude asi podobné..
Soused mě napadl taky, možná bude dobré se víc seznámit :)

111®
hodnocení

0x

tak uno je dost důležité pro radu dát přesné typy jak TV tak STB, ptáte se stylem "mám auto a nejede" ale různých aut jsou mraky, ...

dd
hodnocení

A není to u všech podobný postup?
@111 no tak zrovna TV je tady úplně bezpředmětná, protože nahrávat může klidně i bez ní. Ta pouze zastává funkci zobrazovače.

111®
hodnocení

0x

pokud to umí tak podobný být může, ale shodný rozhodně není, možná u stejného výrobce, jinak ne..no a my nevíme ani jestli to umí, může umět třeba jen koukat na fotky...a nahrávat ne...

hodnocení

0x

Mám auto. Poraďte, jak jej natankovat, nastartovat a jet s ním. Však je to u všech podobné, ne? *zed*