Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak odstoupit u O2 od smlouvy

Od: anonymnii* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

mám takový nešťastný dotaz. Před třemi týdny jsem změnil tarif u O2, starý mi uz nevyhovoval a tento týden jsem nastoupil do nového zaměstnání, kde mi dali možnost zdarma využívat jejich, mnohem výhodnější tarif, o čemž jsem před nástupem nevěděl. Rád bych od smlouvy odstoupil, nicméně lhůta 14 dnů k odstoupení mi utekla o týden a když jsem volal na zákaznickou linku, bylo mi řečeno, že pokud chci odstoupit od smlouvy, budu muset CELÝ TARIF DOPLATIT! Smlouva je na dva roky, takže je to asi 12 000Kč, což je totálně nesmyslná částka.

Chci se tedy zeptat, jeslti není nějaká jiná možnost. Přemýšlel jsem třeba, co kdybych svoje číslo dal někomu jinému, kdo by tarif využil a já si pak mohl zařídit nové číslo, na kterém bych využíval nový tarif. Nebo popřípadě co se stane, kdybych ztratil SIM kartu? Pošlě mi O2 automaticky novou, kterou přiřadí k současnému závazku? Jestli máte někdo podobnou zkušenost a víte, jestli existuje nějaká klička jak i přes závazek odsoupit, budu velmi vděčný. Jsem ochotný zaplatit nějaké penále, ale ne 12k.

Děkuji všem za pomoc a přeji hezký zbytek dne.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
Smluvní pokuta by měla činit 20% ceny tarifu krát počet měsíců do plánovaného konce smlouvy.
Kolik je to přesně, už si lehce spocitate.
A pozor, pokud máte slevneny tarif, např. jste dostal slevu 15% z tarifu např.za 500 korun, bude se výše smluvní pokuty počítat z původní částky, tedy z 500 Kč.
doplněno 20.09.19 15:44: Něco je ještě zde:
vasestiznosti.cz/...
anonymnii*
hodnocení

Bylo mi řečeno, že jelikož mám smlouvu na IČO, musím doplatit celý závazek, nikoliv pouze 20%. Také jsem počítal s podobnou pokutou ve výši 10-20%, taková suma mě opravdu vyvedla z míry.

iz*

Podstatné informace bývá dobré uvést přímo v dotazu. Je rozdíl, jestli smlouvu uzavřel podnikatel nebo FO nepodnikající (spotřebitel) > pro každého z nich platí "trochu" jiné podmínky.

 

iz*
hodnocení

0x

Ve e Vašem případě nejde o odstoupení od smlouvy (to může spotřebitel, který smlouvu "uzavřel na dálku" do 14 dnů), ale o výpověď smlouvy.

Výpověď se řídí podmínkami uvedenými ve smlouvě a ve Všeobecných obchodních podmínkách O2.

Odstoupení od smlouvy by bylo možné i v případě, že by O2 neplnila to, k čemu se smlouvou zavázala. > Myslím, že výhodnější nabídka jiného operátora je něco jiného.

Zkuste sehnat někoho, kdo by měl o Váš tarif zájem, zajít spolu s ním na O2 a smlouvu na něj převést.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]