Nejste přihlášen/a.
Vrácení kupní ceny je ta nejvyšší meta, v případě, že by pro obchod, servis, či výrobce bylo výhodnější reklamaci řešit výměnou věci, udělali by to. U tohoto případu rozhoduje jestli to sami nabídli, nebo jste se byl hned po skončení 30 denní zákonné lhůty připomenou se svým právem. V druhém případě by výměnu věci hradil obchod (vyjádření servisu zatím nemají, zákon však neobejdou), obchod by ale výměnu provedl pouze kdyby pořizovací cena reklamované věci, (tedy přesně tolik peněz, kolik dostanou od distributora) vyrovnala cenu věci nové, na vykutálenost není prostor, nejsou charita. Pak by to mohlo být i perpetuum mobile, jednou za rok a půl by v tom bouchlo > reklamace > nový kus s novou zárukou...
Píšete, že se vám doplácet novou desku nechce; ale líbí se vám záruka pouze cca jeden rok? Protože doběhne záruka původní...a to v případě, že vám desku opraví nebo dokonce vymění za novou...Ale, pokud vám vrátí peníze a koupíte desku novou, poběží již záruka dva roky...Nestojí vám dva roky záruky za cca tisíc Kč?...Vlastní zkušenost s tiskárnou - původní neopravitelná, dali sice novou, ale s původní délkou záruky...takže u mne jen asi měsíc.
Ano, můžete trvat na tom, že chcete fungl novou desku. Na tu poběží potom nová záruka 2roky. A doplatek Vás nezajímá, protože je to v rámci reklamace.
s tou zárukou 2 roky na nový kus si nejsem jist- řešení záruky výměnou za nový kus většinou pokračuje původní termín záruky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.