Nejste přihlášen/a.
ze současné judikatury vyplývá, že reklamace je vyřízena v okamžiku, kdy o způsobu jejího vyřízení je spotřebitel vyrozuměn, případně je mu řádně oznámeno její zamítnutí. Ve Vašem případě sice došlo k silnému překročení běžné lhůty pro vrácení věci, ovšem toto bez dalšího nárok na odstoupení od smlouvy nezakládá. V otázce oprávněnosti zamítnutí reklamace by byl rozhodující znalecký posudek. Pokud Vám nebylo umožněno věc převzít v přiměřené době od vyřízení reklamace, lze usuzovat, že protistrana věc držela bez právního důvodu. V takovém případě by bylo možné nárokovat škodu, která Vám z této držby vznikla, ovšem její prokazování by bylo značně problematické.
S pozdravem, Vašenároky.cz
Nemáte. Sdělili Vám způsob vyřízení reklamace. On totiž prodejce svou povinnost splní i když v zákonné lhůtě též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace ( a nejedná se o vyjádření o neopravitelnosti).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.