Nejste přihlášen/a.
Dobry den.Koupila jsem si malé elektrokolo 4uTrail/City/Puzzle.Když kolo rozjedu na třetí rychlost největší a pořád stejně šlapu tak se kolo z největší rychlosti samo od sebe sníží rychlost .Udělá to tak asi 5X za minutu.Opakuji že šlapu pořád stejně na největší rychlost.Pan prodejce uznal že to kolo dělá ale že je to v pořádku že je to tak nastavené z výroby
Ten příklad s autem na dálnici je zcela mimo. Elektrokolo je v podstatě běžné jízdní kolo s POMOCNÝM motorem. Ten má pomoci třeba do kopce, ale jeho výkon i max rychlost jsou zákonem omezeny z prostého důvodu - nemusíte mít řidičák, v podstatě ani helmu a pod.
To ale neznamená, že byste nemohla na kole jet třeba 60km/h - ale tehdy, když se pořádně opřete do peálů, nebo třeba z kopce...
Pokud chcete jezdit rychle na baterky je řešení jednoduché - kupte si elektroskůtr - ten je konstruován na vyšší rychlosti se vším všudy, tedy podvozek, brzdy atd...
Emilko, pokud překračujete rychlost 25 km /hod tak je v činnosti omezovač. Elkolo nesmí jet rychleji. Ještě nechápu proč pořád jezdíte na nejvyšší asistenci?
Můžete upřesnit jaké kolo máte? elektrokolo 4uTrail/City/Puzzle ( jak uvádíte) snad neexistuje, nemohu jej najít. Kde jste jej koupila? Mrknu se na něj.
search.seznam.cz/... Když se jede porovině tak proč nejet rychleji a taky se mě to nelíbí.Chápu že to nemuže jet rychleji.Manžel má větší kolo ale takovym zpusobem to nejede.Příklad-koupíte si auto a po dálnici chcete jet stovkou.Auto rozjedete na stovku a držíte pedál aby jste udržoval rychlost jenže auto vám samovolně sníží rychlost na šedesát kilometru v hodině. pak se zas rozjede na stovku a pořád dokola
a to vám udělá asi 5krát za minutu.To větší kolo udržuje rychlost a nesnižuje ho třeba na jedničku
Dle toho jak popisujete problém bych to viděl takhle.
1) Na el. kolech je programově nastavená max. rychlost 25km/h
2) Zkontrolujte propojení kabeláže mezi tlačítky na řiditkách a řidící jednotkou která bude asi na baterce.
3) Zkontrolujte propojení t.z. Halové sondy (snímač otáčení pedálu) který se nachází většinou mezi talířem
a pedálovým pouzdrem. Na hřídeli je plastové kolečko kde jsou magnety 8 až 12 kusů a na rámu je Halový
snimač který snímá impulzy točení pedálů. Pokud pedály jsou v klidu pohon se vypne. Pedály se daji do pohybu
pohon se rozběhne na nastavenou rychlost. Magnety by měly být od H.snímače max. 5mm a čisté.
4) Po pětiminutové jízdě udělat kontrolu teploty řidící jednotky která jak již jsem psal se nachází buď na baterce nebo
okolo sedlovky. Ř.j. má na sobě tepelnou ochranu. Pokud se přehřívá termistor vypne řízení a to může být přícina
pulzovaní rychlostí.
5) Udělat kontrolu mechanických dílu (hladký běh).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.