Nejste přihlášen/a.
Tato trojkombinace radio ,CD a kazeťák nemá moc nahráno i když je cca stará 10let. CD (koledy), které nebyly nijak používány -mám dva kusy- ani jedno CD mi zde nehraje. Chvilku v mašince cvaká a pak napíše, že není disk. Ostatní CD normálně zde hrají. Ovšem když dám tyto "nehrající 2 CD s koledama do kazeťáku, tak tamv pohodě přehrávají. Čili cédéčkama to asi není. A včil babo raď. díky
My jsme se s tím naším taky s tímhle nazlobili. Zrpvu jsem nehrající CDčka vyměňovala v krámu za jiná, pak manžel vše vyčistil, dělalo to pořád, pak čím dál častěji, když se to rozběhlo, klapalo to nebo se to nerozběhlo vůbec a jen cvakalo, nakonec byl problém v té mechanice toho vozíku, na kt. se pokládá to CDčko.
Celp!
Poraď prosím jak tedy na to.V této oblasti jsem laik. To se musí rozdělat nebo jen něco očistit otvorem pro dávání CD? Vidím tam tímto otvorem zkraje ozubená kolečka a vzadu nějaké neozubené středové kolečko tak průměr 3cm. Jak vlastně ten laser poznám? Pokud bych to musel demontovat celé, tak to vzdám.
CD je originál.
Princip čtení dat z hudebního nosiče je závislé jednak na laseru a jeho zaostřovací mechanice,pak na vlastním CD,tam musí přehrávací zařízení přečíst nejprve identifikační data u vnitřní části záznamu a dále jejich nepoškozeném záznamu až směrem ke kraji a v neposlední řadě také v opravném kodování Reed - Solomonovým kodem.Toto kodování se neustále vylepšuje a zdokonaluje dalšími generacemi tohoto software a u dnešních nahrávek se error stav likviduje celkem snadno.Pokud existuje starší typ CD playeru,nemusí stačit hodně pocuchaný záznam přečíst.Proto někde hrají a někde vůbec.
Já jsem si tyto CD přehrál do počítače a přepsal na nový disk a bylo to v pořádku.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.