Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podívejte se co mám na televizi

Od: med® odpovědí: 26 změna:
26 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar spider

To asi na koleně neodstraníš. Zkus servis, jestli se to cenově vyplatí.

med®
hodnocení

jaký servis?

 

hodnocení

3x

... obraťte se přímo na značkový servis ( mám dojem, že tam vidím LG ) a trvejte na zjištění závady a hlavně požadujte provedení záruční opravy ... ať si to "zmáknou", jak umí. Vy jste přece kupoval televizi i se záručním servisem na nějakou dobu. Samozřejmě se budou všemožně vymlouvat na cokoliv. Pokud se s nimi budete ale jenom "dohadovat", nic nevyřešíte. Jednoduše jim televizor do jejich servisu přivezte, nechejte si vystavit patřičný doklad o převzetí ( s přesným popisem toho, jak se závada projevuje ) a nechejte televizor k opravení. Pak "servismanům" nezbude nic jiného, než - na Vaší televizi - začít "makat". Máte-li teď ( nepoužitelný ) televizor doma a neslouží Vám ( pro poruchu ) k účelu, ke kterému byla zakoupena, ... tak se sám okrádáte o záruční dobu, která je - ze zákona - mám dojem 24 měsíců. ( Některí výrobci poskytují záruční dobu nejenom 24, ale dokonce i 40 měsíců. )

Porucha v záruční době není problém ( k vyřešení ) Váš, ale problém toho, kdo za bezproblémový chod vyinkasoval nemalou částku ... a tedy za bezporuchový chod "mašinky" ( nejméně 24 měsíců ) také odpovídá. ( Samozřejmě za předpokladu, že se Váš televizor "neprošel" kolem "wapky" při "sprchování" Vašeho auta. ) - Tím jsem chtěl jen "naznačit", že pokud jste si jistý, že závada nevznikla nevhodným užíváním, pak se domáhejte svého práva co nejdůrazněji.

Odmítnou-li se s Vámi bavit, obraťte se přímo na obchodní zastoupení firmy v ČR a seznamte je se svým problémem - tj. nezájmem servisu ( případně i se jmény pracovníků, kteří Vám televizor odmítli do opravy přijat ). Jsem přesvědčený o tom, že obchodní zastoupení příslušné firmy by asi hodně nerado sledovalo "negativní" reklamu ... třeba v "Občanském judu" ... s ukázkou toho, jak se jejich firemní servis stará o své zákazníky, kteří přijdou s poruchou v záruční době.

... přeji úspěšné pořízení.

doplněno 27.11.09 10:19:

... poučení ze včerejšího pořadu o reklamacích.

Nešlo sice o televizor, ale o dětský kočárek ( v hodnotě cca 20.000 Kč - s 3x se opakující poruchou ), ale přesto také hodně poučné. Hodně velké problémy mohou vzniknout, když ( při předávání jakékoliv věci do záruční opravy ) přebírající servis "ZAPOMENE" v patřičných dokladech VYZNAČIT ... DATUM PŘIJETÍ vadné věci ... a po opravení také DATUM VRÁCENÍ opravené věci zákazníkovi. Zapsání obou termínů je důležité ... pro PRODLOUŽENÍ záruční doby ... o DOBU, po kterou zákazník neměl možnost svoji věc využívat.*nevi*

Ještě doporučuji před jakoukoliv reklamací ... alespoň "malinko" nastudovat základní práva zákazníka při reklamaci ), protože jinak si může reklamující zákazník připadat ... jako ve špatném snu, když mu prodejce ( místo přijetí vadné věci k opravení ) -zcela bezdůvodně - začne "otloukat" o hlavu, ... co všechno s reklamovanou věcí "prováděl" ( ... a provádět neměl ) ... to samozřejmě i bez toho, ... že by někdy u Vás byl, ... že by u Vás viděl ( jak s věcí zacházíte ), ... ale ani neví, kde vůbec bydlíte. *smich*

... přeji šťastné pořízení. ;)

papene*

Proč si myslíte mechanická závada,když v servisu řekli vlhkost.Otázka je, jestli jí vůbec otevřeli.

doplněno 27.11.09 11:54:

*bezim*Odskočila se osprchnout.*smich*

pepa87*

to co řekli v servisu není svaté

na fotce jsou jasně vidět praskliny

vlhkost (musela by se prolejt vodou) udělá jen mapy

 

 

malvinka*
hodnocení

2x

konečně UFO

 

xoxoxo
hodnocení

0x

display v hazlu...

 

med®
hodnocení

ještě 1 foto

Podívejte se co mám na televizi #2
papene*

Foto není.Unesl ho E.T;)

doplněno 25.11.09 12:09:

Jak je stará televize?

med®
25.11.09 12:22
hodnocení

1 rok

papene*

A nestahuje se na ní tedy ještě záruka?

med®
hodnocení

nechtěj mi uznat reklamování...:(

xoxoxo

Proč? Jak argumentují? Televize i po roce je v záruce, pokud jste ji neusmažil nebo vám neupadla a nezpůsobil jste to špatným užíváním, uznat to musejí, pokud ne, obraťte se na Českou obchodní inspekci

med®
hodnocení

prý se používala ve vlhkém prostředí...

xoxoxo

a používala? jestli ne, tak na ty jejich kecy neberte ohled.

med®
hodnocení

mám jí v pokoji...

xoxoxo

Neměl jste otevřené okno za deště, kudy na zadní stranu telky napršelo nebo nezalíval na ni někdo kytku či vám tam nenatekla voda? Pokud ne a nežijete ve skleníku, máte nárok na záruční opravu.

pepa87*

kdo si u ní hrál s bejsbolkou?

... připadá mi to jako pohled BOXERA *ee* ... na svoje "boxerky" ( ... ne slipy, ... ale rukavice *ua*) ;)

doplněno 27.11.09 10:37:

... jen tak mimochodem:

... až půjdete ( už po několikáté - ke zmatenému prodejci *bzum* ) jednat o reklamaci, ... tak si ty "boxerské rukavice" ( jen tak ledabyle ) hoďte přes rameno! ... je možné, že té reklamaci ... RYCHLEJI ... "porozumí".

... a kde že jsou tak "ohleduplní" ke svým zákazníkům?*nevi*

... kterému "kvelbu" by bylo dobré se VELKÝM OBLOUKEM VYHÝBAT? :(

 

xoxoxo
hodnocení

0x

vypada to jako seskvarene bubliny

 

mil®
hodnocení

0x
avatar mil

Asi dostala dole ránu.

med®
hodnocení

nedostala!?!

mil®

ale vypadá to tak

med®
hodnocení

,,vypadá´´

pepa87*

a nemáte doma děti? potom by ta možnost byla, protože to vypadá velmi pravděpodobně na mechanické poškození

 

juvla*
hodnocení

0x

zkuste to u cz.lge.com/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]