Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace v kamenném obchodě

Od: terezz odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, zajímá mě jak postupovat při reklamaci. Dostala jsem k vánocům tvrzené sklo na mobil. Po jeho rozbalení bylo sklo prasklé. Chystám se reklamovat, jen mě zajímá jestli mám šanci, krabička poškozená není, jen sklo je prasklé, není sundaná ani ochranná folile. Vypadá to , že sklo se muselo zabalit již prasklé.Pan prodejce je prý nepříjemný, aby na mě nevyrukoval že jsem sklo praskla já po jeho vyndání.Osoba která mi sklo kupovala si výrobek nezkontrolovala na místě, jen mi sdělila, že kupovala kryt a sklo, u kterého prodejce nejdříve tvrdil, že tento typ nemá, ale pak si najednou vzpomněl, že jedno by našel. děkuji za odpověď

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Reklamovat můžete, ale těžko prokážete, že sklo bylo koupené již prasklé a vůbec už nelze prokázat, že o tom prodejce případně věděl.

Já bych to nechal být, zbytečná starost a ztráta času.


doplněno 29.12.18 17:33:

@23it23: Tvůj příspěvek obsahuje řadu chyb. Prodejce nemusí vcelku prokazovat vůbec nic. (Ne)poškozená krabička je jen tvrzení zákazníka, protože už je v době reklamace otevřená, tedy poškozená a pochybuji, že existuje potřebná fotodokumentace. Nehledě na to, že k poškození skla mohlo dojít i při vyjímání skla z krabičky.

Prodejce nemůže reklamaci sice odmítnout přijmout, ale může (vlastně podle zákona musí) o ní rozhodnout, tedy ji může zamítnout. Servis k tomu nepotřebuje. Pokud bude zákazník na servisu trvat, odešle prodejce zboží do servisu a měl by se řídit vyjádřením servisu.

Takže pokud se nenechá tazatelka odbýt, bude z toho jen větší ztráta času.

PS: Docela by mě zajímalo, kdo ti ten tvůj nesmysl obodoval*zed*

 

72mona3*
hodnocení

3x

Tohle je ukázkový příklad. Pokud by zákazník při koupi zboží zkontroloval, nic by se řešit nemuselo. Není to žádná skrytá vada, ale na první pohled viditelné mechanické poškození. Pokud bude reklamovat, je vysoce pravděpodobné, že reklamace uznána nebude (právě z důvodu, že se předpokládá, že zákazník zboží při převzetí viděl). Ale zkusit to každopádně není na škodu. Třeba už bude mít pán lepší náladu. M.

 

hodnocení

2x

Určitě bych zkusil reklamovat. Prodejce musí prokázat, že jste poškození způsobila sama. Jelikož není poškozená krabička, dokáže to těžko. Pokud bude chtít prodejce reklamaci odmítnout, řekněte, že chcete oficiální vyjádření od servisu (prodejce nemůže reklamaci zamítnout), které samozřejmě nesežene, nebo odeslání dodavateli bude dražší než samotné sklo.
Pokud se nenecháte odbít, z 90% dostanete sklo nové.

 

panneznamy
hodnocení

0x
Určitě ti to vijde jestli jsi to ty neudělal/a ty ale i tak to většinou projde ale musíš mít od toho skla doklad. Např účtenku klidně může být její fotka na mobilu na prodejně jim ten doklad ukážeš a je to ale budeš čekat možná. Až 2 měsíce ale u skal na mobil to tak zlé nebude

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]