Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Televize a digi přenos

Od: svet* odpovědí: 8 změna:
Dobrý den, omlouvám se předem v tomhle jsem amatér. Chtěli bychom TV ale , která podporuje obraz 3D ale nevím jestli dnešní digi přenos to podporuje. Nechtěli bychom TV, která to podporuje ale signál bude cca přenášet vysilani v něčem jiném. Prostě poraďte mi co je teď na trhu in. Chceme úhlopříčku TV 1200mm a 3D přenosem.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Ne, ve 3D se nevysílá...

Podle všeho je 3D "mrtvé".

23it23*

Bylo to jen móda před pár lety a velký boom s 3D televizory. Dnes už se 3D do TV ani nedává i když je to jen softwarová záležitost (pasivní 3D). 90% lidí ani filmy ve 3D kvůli velikosti nestahovali a jen si převáděli klasické filmy do "falešného 3D".

3D byla slepá ulička.

jabraka*
hodnocení

0x

Zatím není k dispozici 3D přenos v síti DVBT 2.Zbývá jen koupě DVD snad jen na i nternetu se něco najde.

JABRAKA

3D film na DVD jsem upřímně ještě neviděl. A vzhledem k rozlišení formátu DVD Video by to asi ani nebyl žádný extra zážitek.

svet*
hodnocení

Děkuji všem za odpovědi bál jsem se , že mě ukamenujete ale opravdu TV a jeho přenos mě nikdy nezajímal :) doporučili byste mi nějakou dobrou značku TV třeba aby to mělo přípojku na internet a nebo WiFi?Abych za 5 let nelitoval, že to nemá nějakou podporu kart apod. věcí?
Přípojku na internet mají všechny televize které se označují jako "chytré ". Většina má i CL slot na kartu dekodéru který se dneska ve světě používá převážně jako vstup pro kabelovou televizi. Vzhledem k tomu že se tahle technika neustále vyvýjí ti stejně nikdo neřekne co bude za 5 let funkční a co bude mrtvá větev jako dneska 3D Treba satelitní distributoři přešli mezi Cryptworks a Irdeto prakticky za jeden rok a přijímače se starým dekodérem byly najednou k prdu.
svet*
05.12.18 13:11
hodnocení

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: