Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak obnovit WIFI v televizi

Od: metabo* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den

Máme televizi Samsung UE40H5500 a přestala tam fungovat wifi.Nejde tam nic naladit.televize byla restartovaná a od té doby se jen načítá obrazovka.

Děkuji za případné rady jak na to


Jak obnovit WIFI v televizi

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fran56ris*
hodnocení

2x

Vídím, že máte Lepší.Tv jako já.Mám to propojené kabelem.Router s boxem a samozřejmě box s TV.Šlape to bez problémů.Do Wi-Fi bych nešel protože signál nestačí přenést HD kanály.Já to vidím na restartování TV boxu,ne televize. Kdyby nefungovalo připojení WiFi, tak by tam nebyl vůbec žádný obraz.Vypojit box od napájení a znovu po nějaké době nastartovat.Pokud nepomůže,restartovat box podle příručky,která byla u toho.Ostatně , příručka lze stáhnout z webu –

xn--lep-tma39c.tv/...

No tak tazatel by měl dotaz upřesnit, ať to neřešíme z různých pohledů. Já to chápu tak, že TV vysílání jede normálně, jen nefunguje WiFi, kterou má tato televize zabudovanou, nedostane se s ní teda na internet. Mám taky takovou, jen jiný typ, a když nefungovala WiFi, pomohlo to, co jsem psal výše. Žádné nové nastavování sítě nebylo třeba, protože se nic neresetuje. Je to vlastně takový "restart PC".

 

fran56ris*
hodnocení

2x

To by měl, protože to co má na fotce je signál z internetu a Lepší.Tv.

Pokud má box, tak jsem mu poradil.Pokud to má přímo z aplikace, kterou má v TV, tak to nevím jak se to dá aktualizovat.Na to má návod.Ale připojení mu jde, to by neměl vůbec obraz z internetu.:)

Aha, tak LepšíTV neznám, já si fakt myslel, že mu nejde jen WiFi

 

hodnocení

0x

Restartovaná znamená vyplá nebo odpojená od sítě? Už se mi objevil také problém s WiFi u mého Samsungu - pomohlo vytáhnout TV ze zásuvky, po cca 3 minutách znovu zapnout. Pak bylo vše OK.

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Jestli si dobře pamatuji, je potřeba televizi spárovat s routerem.

 

fran56ris*
hodnocení

0x

doplněno 04.12.18 18:54:

Hmm, tak mi to nevyšlo.*smich*

 

metabo*
hodnocení

Ano máme Lepší tv a televizi není připojena přes router ale přes WIFI,televize byla restartovaná (dána do továrního nastavení)a vše se muselo nastavit znova.Včera jsme volali na vzdálenou podporu od Samsungu a dnes by mél nékdo od nich zavolat a bude se obnovovat nějaká aplikace,která zpomaluje a stále načítá.

Všem děkuji za komentaře a čas.který jste ztrávili odesíláním odpovědí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]