Nejste přihlášen/a.
Je správný postup internetového obchodu, který nám nevrací námi zaplacené peníze za vrácený televizor v zákonné lhůtě 14 dnů? Majitel internet. obchodu tvrdí, že jsme způsobili na zadní straně televizoru v místech, kde se zasouvá el. zástrčka škrábanec dlouhý cca 2 cm., což my odmítáme. Chce nám krátit peníze o částku 1270,- Kč, což je cena za kterou mu servis vymění celý zadní panel. Televizor jsme vrátili 22.9.2009 a do dnešního nemáme peníze ani televizi. Přišel nám dopis od právníka, který opakuje to co nám sdělil majitel obchodu, že nám bude krácena vrácená částka o 1270,- Kč. Máme za to, že si majitel obchodu tímto způsobem navyšuje ceny. Vybrali jsme si jej, protože byl nejlevnější. Nabídli jsme mu v rámci dobré vůle částku 200,- Kč, která se nám zdá k rozsahu poškození adekvátní, s čímž on nesouhlasí. Za radu děkuji.
Odmítáte že jste způsobili jakýkoliv škrábanec,ale na druhou stranu nabízíte 200Kč,jako "odškodnění",tím jste nepřímo přiznali chybu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.