Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak poznám,v čem je u TV chyba?

Od: libenkah odpovědí: 6 změna:

Milí spoludiskutující. Jako žena a technický antitalent chci poprosit o laskavost. Mám v bytě starou klasickou televizi otava propojenou se set-top-boxem. Nejdříve začal být horší signál na všech televizních kanálech, podruhé přestal být slyšet zvuk, teď už nejde vůbec obraz ani zvuk. Jak poznám, že problém je v televizi, případně jen v set-top boxu nebo v anténě, která vede z okna ven? Jsem naprostý laik. Peněz je málo, jsem vdova s dětmi, než ji vyhodím a budu kupovat na splátky novou, chci si být jistá, že to není jen jen anténou. Je v maličkém pokoji, takže mi vyhovuje i tím, že je malinká. Děti mají v pokojíku svou. Děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

matesj
hodnocení

4x
Anténa nebo napájení(síťový zdroj)antény(zesilovače),špatný kontakt koaxiálního kabelu ať už u settopboxu nebo u antény(společného rozvodu),propojení settopboxu a televize(Scart nebo Hdmi),televize jako celek...
Nepíšete zda máte vlastní anténu na střeše nebo na půdě nebo zda máte společné rozvody v činžovním domě...
Settobox vyzkoušíte u sousedů nebo u známých a bylo by dobré vzít i televizi.
Zkuste nějakého zkušeného souseda nebo známého v rodině...
libenkah
27.10.18 18:41
hodnocení

dik!

olinl
hodnocení

2x
Pokud televize u dětí hraje také přes set-top box, prohoď televize.

Případně, pokud bude tv hrát, tak vyměňte i set-top-box...

jabraka*
hodnocení

0x

Nejpravděpodobněji může jít o to,že televizní vysílání přešlo na jiný typ provozu,a je nutno ji.nejlépe vyměnit.

JABRAKA

libenkah
hodnocení

to nepřešlo.problém trvá 3 dny.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.